۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
در دهمین نمایشگاه گردشگری:

سفر مجازی دریایی را در غرفه کشتیرانی والفجر تجربه کنید

برای اولین بار شرکت کشتیرانی والفجر با تورهای مجازی گردشگری دریایی در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت می کند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۲۰۹۹
سفر مجازی دریایی را در غرفه کشتیرانی والفجر تجربه کنید
مدیرعامل کشتیرانی والفجردر گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به حضور گسترده و فعال کشتیرانی والفجر در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از تاریخ 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف کشتیرانی والفجرآشنا کردن مردم با موضوع فرهنگ گردشگری دریایی است به همین منظور امسال درغرفه کشتیرانی والفجر تورهای مجازی گردشگری دریایی تعبیه شده است.
کاپیتان مجید سجده افزود: به واسطه این تورهای مجازی گردشگری، بخش کوچکی از کابین کشتی های تندرو طراحی و یک مسیر گردشگری دریایی بازسازی شده که بازدید کنندگان می توانند سفر مجازی دریایی را در کابین کشتی های تندرو تجربه کنند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 30 سال کشتیرانی والفجر در بخش مسافری دریایی افزود: متاسفانه بسیاری از پایتخت نشینان و ساکنین شهرهای بزرگ کشور اطلاعی از فعالیت های این شرکت ندارند بنابراین هدف اصلی کشتیرانی والفجر از حضور در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خطوط مسافری و جذب مشتری، شناساندن امکانات و پتانسیل های گردشگری منطقه و شناخت و درک نیازهای متقابل مردم از گردشگری دریایی است.
وی برقراری ارتباط موثر و گسترده با آژانس ها و شرکت های گردشگری را از دیگر اهداف حضور کشتیرانی والفجر در دهمین نمایشگاه گردشگری ذکر کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار