روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

نرخ حمل و نقل LNG؛ وخامت در حال، بهبود در آینده

موسسۀ مشاورۀ Drewry انگلیس از بهبود اوضاع مالکان شناورهای حمل LNG از سال 2018 میلادی و فشار سخت بر نرخ حمل و نقل LNG در سال جاری میلادی خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۰۰۴
نرخ حمل و نقل LNG؛ وخامت در حال، بهبود در آیندهبه گزارش گروه بین الملل مانا، با وجود رضایت مالکان شناورهای LNG از شروع مثبت عملکرد در آغاز سال جاری میلادی و ثابت ماندن نرخ حمل و نقل در غرب کانال سوئز به موجب تقاضای فصلی موسسه مشاورۀ Drewry نسبت به روال پیش رو در این خصوص و در سال 2017 میلادی چندان خوش بین نیست.
بر اساس این گزارش، موسسه تحقیقاتی و مشاوره ای Drewry گفت: پایه های بازار حمل و نقل LNG به اندازۀ کافی قدرتمند نیست که شاهد این روال مثبت برای مدتی طولانی باشد. از این رو، به زودی و پس از کاهش تقاضای فصلی از ماه آوریل سال جاری میلادی به بعد نرخ حمل و نقل LNG در سال 2017 میلادی فشارهای زیاد و جدی را متحمل خواهد شد.
افزون برآن، پیش بینی ها حاکی از رشد 13 درصدیِ سریع ناوگان LNG در سال جاری میلادی و با سرعتی فراتر در مقایسه با پنج سال گذشته است که رشد تجاری آن را تا هفت درصد افزایش خواهد داد. بنابراین، بدترین شرایط برای بازار LNG هنوز خود را نشان نداده است و نرخ ها به طور میانگین با رقم 36 هزار دلار به ازای هر روز در شرق کانال سوئز و در سال 2017 میلادی تحت فشار باقی خواهد ماند.
تحلیلگر ارشد حمل و نقل LNG در موسسۀ Drewry در این باره گفت: با سرعت گرفتن تقاضای شناورهای بزرگ و افزایش صادرات LNG آمریکا و با آغاز به کار تاسیسات استرالیا با ظرفیت کامل خود پیش بینی می کنیم که شاهد بهبود نرخ حمل و نقل LNG از سال آیندۀ میلادی باشیم.
برچسب ها: LNG نرخ حمل و نقل 2017
ارسال نظرات
آخرین اخبار