روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

چین و سنگاپور خط جدید کشتیرانی راه اندازی می کنند

خطوط کشتیرانی بین المللی اقیانوس آرام (PIL) سنگاپور با منطقۀ درحال توسعۀ Guangzhou Nansha چین تفاهم نامۀ بررسی فرصت های تجاری حمل و نقل و لجستیکی منطقۀ Nansha را امضا کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۹۱۵
چین و سنگاپور خط جدید کشتیرانی راه اندازی می کنند
به گزارش گروه بین الملل مانا و به موجب تفاهم نامۀ امضا شده بین خطوط کشتیرانی بین المللی اقیانوس آرام (PIL) سنگاپور و منطقۀ درحال توسعۀ Guangzhou Nansha چین، دو سرویس جدید هفتگی موسوم به ACX و AC5 با هدف ارتقاء فرصت های حمل و نقل و لجستیکی بین چین جنوبی و مرکزی با کرانۀ غربی آمریکا به سرویس های PIL اضافه می شود. 
بر اساس این گزارش، دو سرویس جدید در سفری 42 روزه با 12 فروند شناور هر کدام به ظرفیت بین شش هزار و 500 تا 10 هزار TEU فعالیت خود را از ماه آوریل سال 2017 میلادی آغاز می کنند. 
این گزارش در ادامه ضمن اشاره به چرخش بندری دو سرویس جدید افزود: چرخش بندریِ سرویس ACS بنادر Qingdoa، شانگهای، نینگبو، لس آنجلس، اوکلند و Qingdoa است که شناورها در سومین روز ماه آوریل سال جاری میلادی سفر خود را در مسیرهای مذکور آغاز می کنند. چرخش بندری سرویس AC5 نیز بنادر Xiamen، Nansha، هنگ کنگ، Yantian، لانگ بیچ، اوکلند و Xiamen خواهد بود که شناورها در این مسیر از چهارمین روز ماه آوریل شروع به فعالیت می کنند.
بر همین اساس، خطوط کشتیرانی بین المللی اقیانوس آرام گفت: دو سرویس جدید مکمل حلقه های ارتباطیِ فراسوی اقیانوس آرام خواهند شد تا پوشش منطقه ای و کارآیی سرویس ها را ارتقا دهند.
شایان ذکر است، منطقۀ جدید Nansha یکی از سه مناطق در حال توسعۀ چین است که در آینده ای نزدیک به منطقۀ آزاد تجاری چین تبدیل می شود. از سوی دیگر، PIL ناوگانی متشکل از 155 فروند شناور شامل 136 فروند شناور کانتینری و 19 فروند شناور حمل فله و شناورهایی با اهداف ویژه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار