۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

مرچنت هیوندایی 220 نیروی کار هانجین را استخدام می کند

کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی HMM در نظر دارد 220 تن نیروی کار متعلق به کشتیرانی فروپاشیده هم وطنش را جذب کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۱۴۹۵
مرچنت هیوندایی 220 نیروی کار هانجین را استخدام می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا تریدویندز نوشت: کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی HMM در نظر دارد 220 تن نیروی کار متعلق به کشتیرانی فروپاشیده هم وطنش – کشتیرانی هانجین کره جنوبی- را از ماه آینده به استخدام خود درآورد.
یکی از مقامات کشتیرانی مرچنت هیوندایی در این باره گفت: 131 نیروی کار متعلق به کشتیرانی هانجین، شامل نیروی کار فراساحلی، ساحلی، کارمندان خارجی و مدیران کشتی، در اولویت استخدام قرار دارند.
وی در ادامه افزود: مرچنت هیوندایی هم چنین طرح هایی برای استخدام دوباره بیش از 50 کارمند فراساحلی هانجین نیز در نظر دارد.
C.K.Yoo رئیس مرچنت هیوندایی نیز اظهار داشت: از نیروی کار هانجین حمایت کامل را خواهیم کرد تا بتوانند به سرعت با فرهنگ و شیوه کاری ما سازگاری و مطابقت پیدا کنند.
در ادامه این گزارش آمده است: در ماه دسامبر سال 2016، کشتیرانی مرچنت هیوندایی  از طرح هایش با هدف کسب پنج درصد از سهم بازار جهانی تا سال 2021 با انجام  اقدامات مختلفی نظیر ملحق شدن به ائتلاف موسوم به 2M، رونمایی کرد.
شایان ذکر است: در حال حاضر، مرچنت هیوندایی 2.2 درصد از ظرفیت کانتینری جهانی را مدیریت می کند و در نظر دارد رقابت پذیری هزینه را از طریق تمرکز بر مسیرها تجاری آسیا-آمریکا و افزایش فله برهای خیس به جای شناورهای حمل فله خشک، بهبود بخشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار