۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

بندر آنتورپ رکورد زد

توان عملیاتی کانتینر در بندر آنتورپ با گذر از مرز 10 میلیون TEU برای اولین بار در تاریخ این بندر و در سال 2016 میلادی به کار خود پایان داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۲۱۳
بندر آنتورپ رکورد زد
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از مقامات بندر آنتورپ، توان عملیاتی کانتینر این بندر با رسیدن به رقم 10 میلیون TEU شاهد افزایش 4.2 درصدی در مقایسه با آمار ثبت شدۀ سال گذشتۀ میلادی بود.
بر اساس این گزارش، بندر آنتورپ در بیانیه ای گفت: عملکرد مثبت و رو به رشد بندر آنتورپ، سهم این بندر را در هامبورگ بیش از پیش افزایش داد و موجب ارتقاء جایگاه آن در تجارت شرق دور در سال های اخیر شد. افزون بر آن، این بندر توانست با بنادر روتردام و هامبورگ به رقابت بپردازد.
این گزارش در ادامه ضمن اشاره به ائتلاف های صنعت کشتیرانی افزود: ائتلاف های شرکت های حمل و نقل کانتینری موسوم به 2M، THE و Ocean Alliance نقش قابل توجهی در سال 2017 میلادی خواهند داشت و این امر موجب می شود تا بنادر بیش از پیش برای حفظ جایگاه خود با یکدیگر رقابت کنند.
شایان ذکر است، مدیر بندر آنتورپ –Bruyninckx Eddy- پس از 25 سال خدمت در این بندر بازنشسته شد و مدیر جدید –Jacques Vandermeiren- از نخستین روز ماه ژانویه سال 2017 میلادی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار