۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

برگزاری نشست مشترک گمرکات آستارای ایران و آذربایجان

دومین نشست مشترک دو جانبه روسای گمرکات مرزی ایران و آذربایجان در سال جاری به میزبانی کشور آذربایجان برگزار شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۱۰۶۴
برگزاری نشست مشترک گمرکات آستارای ایران و آذربایجان
مدیر کل گمرک آستارا در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: دومین نشست مشترک دو جانبه روسای گمرکات مرزی در سال جاری با حضور مدیر کل و معاونین گمرک آستارا و رئیس و معاون گمرک آستارای آذربایجان در محل گمرک آستارای کشور آذربایجان برگزارشد.
رسول امیدی خاطرنشان ساخت: هدف از این نشست ایجاد تعامل و هماهنگی بیش از پیش در امور اجرائی و اهمیت تقویت ارتباطات و تعامل فی ما بین گمرکات مرزی دو کشور ایران و آذربایجان بود.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه پاره ای از مسائل و مشکلات مشترک در این مرز، در گمرک آستارای آذربایجان مطرح شد.
به گفته این مقام مسئول در استان گیلان، در این جلسه در خصوص برخی مسائل فنی و ساعات شروع و خاتمه فعالیت در مرز به گفتگو و تبادل نظر پرداخته شد.
مدیر کل گمرک آستارا یادآور شد: همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته نسبت به هماهنگی تعیین بهترین زمان ممکن جهت فعالیت مشترک توسط گمرکات ایران و آذربایجان اقدام شد.
امیدی اذعان داشت: همچنین طی این جلسه مشترک در خصوص مسائل و مشکلات مطروح شده و مد نظر تجار و بازرگانان ایرانی پیگیری های مقتضی انجام و در ادامه پیشنهادات لازم ارائه و راهکارهای مربوطه برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.
به گفته وی، در حاشیه این دیدار مرزی، هیئت ایرانی از دوایر اداری و فنی گمرک مرزی آستارای جمهوری آذربایجان نیز بازدید به عمل آوردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار