روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

هانجین سهام ترمینال لانگ بیچ را فروخت

شرکت کشتیرانی ورشکستۀ هانجین کرۀ جنوبی سرانجام سهام 54 درصدی خود در ترمینال کانتینری لانگ بیچ را به خط کانتینری MSC سوئیس فروخت.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۰۱۸
هانجین سهام ترمینال لانگ بیچ را فروختبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از پایگاه خبری Yonhap کره، دادگاه سئول خرید سهام 54 درصدیِ کشتیرانی هانجین در ترمینال های بین المللی Total لانگ بیچ آمریکا را از سوی دومین خط کانتینری بزرگ دنیا تایید کرد.
بر اساس این گزارش، قیمت خرید ترمینال تاکنون مشخص نشده است و بر همین اساس یکی از مقامات دادگاه سئول گفت: تا زمان عملی شدن الزامات و توافقات قرارداد بین هانجین و MSC سوئیس ارزش نهایی ترمینال در عموم اعلام نخواهد شد چراکه باید منتظر رای دادگاه آمریکا و مجوز از سوی مقامات بندر لانگ بیچ نیز بمانیم.
این گزارش ادامه داد: با خرید سهام 54 درصدی، خط کانتینری MSC سوئیس 100 درصد در ترمینال های Total لانگ بیچ سهم دارد چراکه پیش از این نیز 46 درصد از سهام ترمینال ها را خریداری کرده بود.
این گزارش ضمن اشاره به اولین فروش بزرگ دارایی های هانجین افزود: پس از فروش دارایی های هانجین در مسیر تجاریِ آمریکا-آسیا و خرید آن از سوی خط کشتیرانی کرۀ جنوبی، فروش سهام 54 درصدی این شرکت به عنوان دومین فروش بزرگ دارایی برای پرداخت بدهی پنج تریلیارد دلاری انجام شد.
کشتیرانی فروپاشیدۀ هانجین که در اواخر ماه آگوست سال جاری میلادی اعلام ورشکستگی کرد تا سومین روز ماه فوریه سال 2017 میلادی برای ارائۀ طرح بازسازی به دادگاه سئول مهلت دارد این درحالی است که دادگاه موضوع انحلال این شرکت را از چندی پیش مطرح ساخته بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار