روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

خدمه های کشتیرانی هانجین هنوز ناامید نشده اند

تعدادی ازاعضای خدمه کشتیرانی هانجین کره جنوبی تصمیم گرفته اند تا زمان قطعی نشدن نهایی تعطیلی، این شرکت را ترک نکنند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۰۹۳۰
خدمه های کشتیرانی هانجین هنوز ناامید نشده اند
به گزارش گروه بین الملل مانا Fairplay HIS با اعلام این خبر که تعدادی ازاعضای خدمه کشتیرانی هانجین کره جنوبی تصمیم گرفته اند تا زمان قطعی نشدن نهایی تعطیلی، این شرکت را ترک نکنند، نوشت: به دنبال ورشکستگی کشتیرانی هانجین و به تعلیق درآمدن فعالیت این کشتیرانی، عدم نیاز به اعضای خدمه اعلام شد.
این گزارش ادامه داد: دو موقعیت در پیش روی اعضای خدمه کشتیرانی هانجین قرار گرفت: ترک شرکت در اسرع وقت، یا باقی ماندن تا تصمیم نهایی و اعلام قطعی مبنی براینکه شرکت باید تعطیل شود.
از میان 750 خدمه، تعداد 180 نفر به سرعت این کشتیرانی را ترک کردند و 389 نفر با پذیرش مرخصی بدون حقوق، اعلام کردند همچنان کارمند کشتیرانی هانجین تا پایان نتیجه قطعی باقی خواهند ماند، علاوه بر این، 130 تن دیگر بازنشسته شده یا در شرکت کشتیرانی دیگری، به فعالیت ادامه دادند.
Fairplay HIS درادامه نوشت: تعدادی از کسانی که شرکت هانجین را ترک کردند از سوی کشتیرانی های دیگرمانند مرچنت هیوندایی و کشتیرانی کره به استخدام دوباره درآمدند.
این گزارش در آخر به نقل از منابع آگاه نوشت: خدمه هایی که شرکت را ترک نکردند، امید بر آن دارند تا شرکت Korea Line که شبکه های تجاری درون آسیایی و درون آمریکایی هانجین را کسب کرده است،هم زمان با آغازعملیات کشتیرانی کانتینری، امکان اشتغال و استخدام دوباره برای آنها را فراهم کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار