۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
با تلاش متخصصان وزارت نفت

لنگرگاه‌ها و گوی شناور پایانه‌های نفتی خارگ بهسازی شد

متخصصان وزارت نفت و پایانه‌های نفتی ایران بسیاری از فناوری‌های این عرصه را بومی سازی کرده‌اند که اکنون با تلاش متخصصان داخی لنگرگاه‌ها و گوی شناور پایانه‌های نفتی خارگ نوسازی شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۰۹۱۴
لنگرگاه‌ها و گوی شناور پایانه‌های نفتی خارگ بهسازی شد به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، صادق درآوی‌پور با اشاره به  تدوین و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: اصول و مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری در شرکت پایانه های نفتی ایران تحقق اقتصاد مقاومتی و برنامه ها تدوین شده وزارت نفت جهت شتاب دهی صادرات نفت کشور می باشد .
مدیر امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد : لنگرگاه‌ها و گوی های شناور شرکت پایانه های نفتی ایران با هدف افزایش و شتاب دهی در صادرات نفت کشور به صورت مدون و برنامه ریزی شده نوسازی و بهسازی شده است .
درآوی‌پور با تاکید براین که گوی شناور بدون برون‌سپاری و با اتکا به توان فنی و مهندسی کارشناسان شرکت پایانه‌های نفتی ایران تعمیر می‌شود، یادآور شد: این گوی شناور پس از بهسازی و نوسازی آماده بهره‌برداری و سرویس‌دهی به نفتکش‌هایی با ظرفیت 250 هزار متریک تن است.
وی  با اشاره به توانمندی متخصصان پایانه نفتی ایران خاطر نشان کرد: واحد فنی شرکت پایانه های نفتی ایران با تکیه بر توان داخلی و توان فنی و مهندسی کارشناسان شرکت پایانه های نفتی ایران و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و شتاب دهی در امر صادرات نفت کشور پروژهای بهسازی و نوسازی لنگرگاه ها و گوی شناور بومی سازی کرده است .
برچسب ها: خارگ پایانه نفتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار