روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
آلفالاینر :

حمایت مالی دولت ها از خطوط کشتیرانی

موسسه رده بندی آلفالاینر اعلام کرد: افزایش دخالت دولت در ارائه حمایت مالی به شرکت های کشتیرانی های آسیب دیده می تواند در نهایت اجرای طرح های ضروری بازسازی صنعت کشتیرانی کانتینری را به تاخیر افکند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۰۵۱۸
حمایت  مالی دولت ها از خطوط کشتیرانی به گزارش گروه بین المللی مانا، موسسه آلفالاینربا تاکید براینکه دخالت دولت در ارائه حمایت مالی به شرکت های کشتیرانی های آسیب دیده می تواند در نهایت تاخیر در اجرای طرح های ضروری بازسازی درصنعت کشتیرانی کانتینری را به همراه داشته باشد، گفت: در حالی که صنعت کشتیرانی با معزل اضافه بار دست و پنجه نرم می کند، کمک و حمایت دولتی رویه بازسازی و بهبود این صنعت را طولانی خواهد ساخت.
این گزارش ادامه داد: هفته گذشته، دولت تایوان 1.9 میلیارد دلار بسته مالی را برای شرکت های کشتیرانی های این کشوربه تصویب رساند و با کاهش پرداخت های بندری نیز موافقت به عمل آورد.
براین اساس، کشتیرانی های Evergreen و Yang Ming تایوان اصلی ترین ذی نفعان این تصمیمات به شمار می آیند.
آلفالاینربا اشاره به حمایت دولت تایوان و کره گفت: درحالی که ورشکستگی کشتیرانی هانجین وحشت را به دل کشتیرانی ها انداخته است، بخش های دولتی تایوان و کره جنوبی میزان قابل توجهی از کمک مالی را برای حمایت ازخطوط کشتیرانی آسیب دیده کشورهایشان در میان شیب نزولی درآمدها، ارائه داده اند.
علاوه برتایوان و کره، دولت چین نیز به طرق مختلف خطوط کشتیرانی های دولتی اش را مورد حمایت خود قرار داده است.
لازم به ذکر است: در فواص سال های 2009 تا 2015 بزرگ ترین کشتیرانی چین(کشتیرانی کاسکو و کشتیرانی چین)حمایت های مالی دولتی به ارزش 1.74 میلیارد دلار را دریافت کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار