۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

دکتر روحانی وارد خوزستان شد

رئیس جمهوری دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار خوستان و جمعی از مسئولان عالی رتبه نظامی ، انتظامی و سیاسی منطقه قرار گرفت.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۰۲۴۹
دکتر روحانی وارد خوزستان شد
به گزارش خبرنگار مانا دکتر روحانی در سفر یک روزه به خوزستان قرار است چند پروژه عمرانی و نفتی استان را به صورت ویدئو کنفرانس و حضوری افتتاح کند.
افتتاح میادین نفتی مشترک با عراق در غرب کارون شامل طرح توسعه میدان نفتی یادآوران ، یاران و آزادگان شمالی به ظرفیت تولید 200هزار بشکه نفت خام در روز ، بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرهای غربی خوزستان و شرق اهواز ، افتتاح طرح CTC راه آهن اهواز – تهران از جمله این پروژه هاست.
رئیس جمهوری را در این سفر وزیران نفت و نیرو و چندین تن از معاونان وزارتخانه ها همراهی می کنند.
دکتر روحانی در بدو ورود به خوزستان در فرودگاه بین المللی اهواز به خبرنگاران گفت: در این سفر چندین پروژه زیربنایی و عمرانی را افتتاح کرده و آخرین وضعیت و پیشرفت طرح های مصوب سفر هیئت دولت در دی ماه 92 در استان مورد بررسی قرار می گیرد.
وی گفت: در این سفر به بدرقه زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه نیز خواهیم رفت.
طبق برنامه قرار است دکتر روحانی پس از افتتاح چند پروژه، راهی آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند شود تا پایانه بزرگ مسافری شلمچه در 15کیلومتری غرب خرمشهر را افتتاح کند.
برچسب ها: روحانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار