روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

توقیف دوشناورحامل7میلیارد ریال کالای قاچاق درخوزستان

فرمانده مرزبانی ودریابانی خوزستان از توقیف دو فروند شناور حامل هفت میلیارد ریال و 480 میلیون ریال کالای قاچاق در آبهای جنوبی و مرزی خوزستان خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۹۷۵۰
توقیف دوشناورحامل7میلیارد ریال کالای قاچاق درخوزستان
سردار سرتیپ عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: ماموران دریابانی در حال عملیات گشت زنی و کنترل شناورهای ورودی به آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در جنوب خوزستان، به دو فروند شناور که از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به مقصد بنادر ماهشهر و هندیجان در حرکت بودند مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
وی گفت: در جریان بازرسی از این شناورها، 110دستگاه یخچال، 65دستگاه تلویزیون، 20دستگاه کولر گازی، 55دستگاه ماشین لباسشویی، 40دستگاه جارو برقی، 200تخته پتو، ظروف آشپزخانه، هشت دستگاه پمپ آب و 24 حلقه لاستیک ماشین سنگین  را کشف و ضبط کردند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان افزود: در این ارتباط 12متهم به قاچاق کالا بازداشت و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی منطقه شدند.
سردار سرتیپ نظرپور با تاکید بر حراست از مرزهای آبی میهن اسلامی و مبارزه قاطع با کالای قاچاق اظهار کرد: دریابانی بر اساس وظیفه ذاتی خود با همه امکانات به مقابله با قاچاق کالا می پردازد و امسال به توفیقات بسیار خوبی دست یافته ایم.
وی به افزایش چهار برابری کشف کالای قاچاق در مرزهای آبی استان خوزستان اشاره کرد و افزود: ماموران دریابانی با انگیزه بالا و تجهیزات مدرن به عملیات خود تا ریشه کنی پدیده قاچاق کالا که تولید ملی را هدف قرار داده ادامه خواهند داد.
برآوردها نشان می دهد که امسال حدود سه هزار و 400 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای جنوبی خوزستان و شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است.
استان خوزستان 500کیلومتر ساحل دارد.
برچسب ها: توقیف
ارسال نظرات
آخرین اخبار