۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
در مراسمی:

محل شهادت شهدا در خلیج فارس گلباران شد

در مراسم باشکوهی با حضور خانواده معظم شهدا، محل شهادت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در اطراف جزیره فارسی در خلیج فارس گلباران شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۹۳۸۴
محل شهادت شهدا در خلیج فارس گلباران شد
به گزارش خبرنگار مانا همزمان با بیست و نهمین سالگرد شهادت شهدای نبرد مستقیم با امریکا در خلیج فارس، در آیینی محل شهادت این شهیدان با بالگرد نیروی دریایی سپاه در اطراف جزیره فارسی با حضور خانواده آنها گلباران شد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این مراسم با بیان اینکه شهید نادر مهدوی و همرزمانش  با خلق حماسه ای ابهت پوشالی آمریکای جهان خوار را درهم شکستند،گفت: 16 مهر ماه یادآوررشادت‌های شهید نادر مهدوی و هم رزمانش در مدفون کردن هیمنه آمریکا در آبهای خلیج فارس است.
سردار علی رزمجوافزود: در این رزم نابرابر شهیدان گُرد، توسلی، شفیعی، مبارکی، آبسالان و محمدی‌ها به فرماندهی نادر مهدوی با ایثار و از خودگذشتگی بالگرد آمریکایی‌ها را هدف قرار دادند و خلیج فارس را گورستان آن متجاوزان کردند و خود نیز شهید شدند.
وی با اشاره به آمادگی نیروی دریایی سپاه در مقابله با توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: امروز هم دریادلان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی آماده تر از گذشته و با اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی و دراختیار داشتن آخرین تجهیزات دفاعی و نیروی انسانی مومن و متعهد آماده نبرد با هر متجاوزی در آب های خلیج فارس هستند.
 
برچسب ها: خلیج فارس شهدا
ارسال نظرات
آخرین اخبار