۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

مگا کشتی مرسک در نیوزلند پهلو گرفت

پهلوگیری مگا کشتی کانتینری موسوم به Aotea متعلق به کشتیرانی مرسک دانمارک در بندر Tauranga نیوزلند با استقبال مقامات دولتی این کشور روبه رو شد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۹۳۵۰
مگا کشتی مرسک در نیوزلند پهلو گرفت
به گزارش گروه بین الملل مانا، طی مراسمی با حضور مقامات رسمی دولت نیوزلند، مگا کشتی کانتینری Aotea متعلق به کشتیرانی مرسک دانمارک با ظرفیت 9 هزار و 500 TEU در بندر Tauranga این کشور پهلو گرفت.
ناگفته نماند این مگا کشتی از ظرفیت حمل دو برابرکارگوی بیشتر نسبت به کشتی های کانتینری که پیش از این در بندر Tauranga نیوزلند پهلو می گرفتند، برخوردار است.
بر اساس این گزارش، مگا کشتی کانتینری Aotea بخشی از خط سرویس دهی Triple Star مرسک که بنادر آسیای شمال شرقی را به نیوزلند متصل می کند، است.
وزیر حمل و نقل نیوزلند در این باره گفت:  پهلوگیری Aotea یک خط سرویس دهی جدید بین چین، نیوزلند و چیلی را فراهم می کند که فرصت های اقتصادی جدیدی را برای آمریکای لاتین در پی خواهد داشت وهمچنین یک سرویس هفتگی مستقیم به بازارهای مهم چون چین، کره، ژاپن و تایوان را نیز ایجاد خواهد کرد.
شایان ذکر است: به دنبال پهلوگیری مگا کشتی ها در بندرTauranga مقامات این بندر پیش بینی کردند شاهد جابجایی بیش از یک میلیون TEU تا پایان ژوئن سال 2017 باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار