۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

ساماندهی سواحل از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر است

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت : تاکنون 20 تا 25 کیلومتر از سواحل استان مازنداران آزاد سازی شده است .
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۹۲۸۹
ساماندهی سواحل از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر استبه گزارش مانا سیاوش رضوانی درنشست کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز با تشریح اقدامات اداره کل در راستای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز دراین بندرگفت: در بندر نوشهر 60 دستگاه دوربین نصب شده است و هرگونه ورود و خروج کالا به صورت شبانه روزی تحت کنترل و نظارت جدی همکاران قرار می گیرد . 
وی ساماندهی سواحل را از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد و خاطر نشان کرد: با حمایت دستگاه قضایی و مسئولان ارشد اجرایی استان طی دو سال اخیر اقدامات مناسبی درجهت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق ساحلی استان مازندران صورت گرفته است .
وی با بیان اینکه تاکنون 87 پرونده در زمینه سازه های غیر مجاز ساحلی در محاکم قضایی تشکیل شده اظهار داشت: با حمایت قاطع دستگاه قضایی و مسئولان ارشد اجرایی استان درباره طرح ساماندهی سواحل، خوشبختانه تاکنون 20 تا 25 کیلومتر از سواحل استان آزاد سازی شده است .
در ادامه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران، هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات مرتبط با قاچاق کالا و ارز در سطح استان برشمرد .
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی تبیین وظایف دادستان ها در بحث تسریع در رسیدگی و صدور آراء و اجرای تبصره سه ماده 50 ( ارسال آراء برائت بر کمیسیون استانداری ) و افزایش نظارت بر انجام وظایف مجریان قانون قاچاق کالا و ارز را از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست عنوان کرد.
گفتنی است جلسه ویژه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور مسئولان ارشد قضایی استان مازندران ، دادستان های غرب استان و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری ه به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد .
برچسب ها: آزاد سازی
ارسال نظرات
آخرین اخبار