روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

حمایت مالی از هانجین برای تامین هزینه های تخلیۀ بار

دارایی نقدی شرکت ورشکستۀ هانجینِ کرۀ جنوبی با کمک های مالیِ بانک توسعه، خطوط هوایی کره و مدیر این شرکت به اندازه ای رسید که می تواند هزینۀ تخلیۀ بارِ شناورهای کانتینری توقیف شده در فراساحل را پوشش دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۰۹۰
حمایت مالی از هانجین برای تامین هزینه های تخلیۀ باربه گزارش گروه بین الملل مانا، کمک های مالی از سوی بانک توسعۀ کره- بزرگترین طلبکار این شرکت- به ارزش 50 میلیارد وون، خطوط هوایی کره -بزرگترین سهامدار این شرکت- به ارزش 60 میلیارد وون و دارایی شخصی مدیر شرکت به ارزش 40 میلیارد وون شرایطی را برای شرکت ورشکستۀ هانجین فراهم آورد تا بتواند شاهد عملیات تخلیۀ بار شناورهای متوقف در فراساحل باشد.
بر اساس این گزارش و به دنبال فروپاشی کشتیرانی هانجین، در مجموع 97 فروند از شناورهای کانتینری این شرکت با حمل کارگو به ارزش 14 میلیارد دلار در فراساحل کشورها توقف کرده اند و به موجب ترس از توقیف و دستگیری از سوی طلبکاران و اپراتورهای بندری برای عملیات تخلیه و بارگیری به اسکله نمی آیند.
همچنین، از میان 97 شناور کانتینری، 35 مورد کالاهای خود را تا تاریخ 22 ماه سپتامبر تخلیه کرده اند و انتظار می رود 62 فروند دیگر این عملیات را تا پایان ماه اکتبر سال جاری میلادی به اتمام برسانند.
این گزارش در ادامه افزود: دادگاه کشورهایی چون آلمان، آمریکا، ژاپن و سنگاپور مجوز تخلیۀ بار شناورهای هانجین را در بنادر خود صادر کرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار