۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
جدیدترین اعلام برای بهره‌برداری از ایران – کاشان

ساخت سومین اقیانوس‌پیمای ایرانی بالاخره تمام شد

مدیرعامل شرکت بحر گسترش گفت: کشتی اقیانوس‌پیمای ایران کاشان گواهینامه بین‌المللی تحت عنوان کلاس ایرانیان را کسب کرده است.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۹۰۷۵
ساخت سومین اقیانوس‌پیمای ایرانی بالاخره تمام شد
به گزارش خبرنگار مانا، عباس رئیسی در این خصوص اظهار کرد: با صدور این گواهینامه کشتی ایران کاشان اجازه دریانوردی و حمل بار را دریافت کرد.
وی با اشاره به اینکه این گواهینامه بین‌المللی پس از موفقیت در آزمایش‌ها و تست‌های دریانوردی برای این کشتی صادر شده است، افزود: این کشتی تا چند روز آینده به کارفرما که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است تحویل می‌شود.
مدیرعامل شرکت بحر گسترش خاطرنشان کرد: کشتی اقیانوس‌پیمای ایران کاشان تاکنون درآزمایش‌های دریایی 250 مایل دریایی در مدت پنج روز را با موفقیت پیموده است
رئیسی همچنین با بیان اینکه موتور، ماشین‌آلات، سیستم ناوبری و بدنه کشتی در این آزمایش ارزیابی شده است، گفت: این کشتی در شرکت بحر گسترش مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل در بندرعباس ساخته شده است.
وی با اشاره به برخی جزئیات فنی این شناور ساخت داخل، اضافه کرد: این کشتی 187 و نیم متر طول ، 30 متر عرض و 10 متر آبخور دارد که با 21 گره دریایی سرعت ظرفیت حمل دو هزار و 200 کانتینر را داراست.
مدیرعامل شرکت بحر گسترش در پایان اظهار کرد: این سومین کشتی اقیانوس‌پیما بعد از کشتی‌های ایران اراک و ایران شهرکرد است که در این مجتمع ساخته‌ شده است.
برچسب ها: ایزوایکو
ارسال نظرات
آخرین اخبار