۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
در نوشهر :

گردشگری دریایی فرامنطقه ای سبب اشتغال زایی می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: گردشگری فرامنطقه ای و راه اندازی سفرهای دریایی بین بنادر نوشهر و بندر ترکمن باشی (ترکمنستان) و باکو (آذربایجان ) موجب ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی در منطقه خواهد شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۸۸۷
گردشگری دریایی فرامنطقه ای سبب اشتغال زایی می شودبه گزارش مانا سیاوش با تشریح برنامه های در دست اقدام برای رونق هر چه بیشتر بندر نوشهر گفت: فقدان اراضی پشتیبانی و راه دسترسی از چالش های بندر نوشهر است و امیدواریم با قول مساعد وزیر راه و شهرسازی و سایر دستگاه های ذیربط این مشکلات برطرف شود . 
وی موضوع صادرات را از اولویت های اداره کل عنوان کرد و افزود : ظرفیت های خوبی در سال های اخیر برای صادرات انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر ایجاد شده و در صورت همکاری دستگاه هایی همچون اتاق بازرگانی، تعاونی های باغداران و سایر نهادهای مربوطه، شاهد صادرات مرکبات، گل و گیاه و ... از این بندر به کشورهای حاشیه خزر خواهیم بود .
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گردشگری دریایی را از دیگر ظرفیت های بالقوه بندر نوشهردانست و تصریح کرد : گردشگری فرامنطقه ای و راه اندازی سفرهای دریایی بین بنادر نوشهر و بندر ترکمن باشی (ترکمنستان) و باکو (آذربایجان ) موجب ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی در منطقه خواهد شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار