۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
هفته جاری؛

پایانه مسافربری بندر شهید کلانتری چابهار افتتاح می شود

استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از مرحله ساخت پایانه مسافربری بین‌المللی بندر شهید کلانتری چابهار از افتتاح این پایانه در هفته جاری خبر داد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۸۶۲۶
پایانه مسافربری بندر شهید کلانتری چابهار افتتاح می شود
به گزارش مانا، علی اوسط هاشمی در بازدید از مرحله ساخت پایانه مسافربری بین‌المللی بندر شهید کلانتری چابهار با بیان اینکه بندر راهبردی چابهار مکان مناسبی برای سرمایه گذاری کشورهای منطقه است گفت: خلیج چابهار از زیباترین خلیج های دریای عمان است و از نظر زیبایی در منطقه مکران کم نظیر است بنابراین قدرت جاذبه گردشگری زیادی دارد که با راه اندازی پایانه مسافربری دریایی می توان گردشگران زیادی را از کشورهای همجوار به منطقه جذب کرد.
به گفته وی پایانه مسافربری بین‌المللی بندر شهید کلانتری چابهار در هفته جاری افتتاح می شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بلند مسئولان استان این است که سیستان و بلوچستان را به عنوان مقصد گردشگری قرار داده و با این نگاه باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: ما باید با همسایگان یک توسعه پایدار را پایه‌گذاری کنیم و قابلیت‌های منطقه را بیشتر بر همگان آشکار کنیم.
استاندار در ادامه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‎های گردشگری و تفریحی با استفاده از سواحل بکر و دیدنی دریای عمان می‎تواند موجب توسعه بخش توریسم شود.
وی خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند علاوه بر مسیر دریایی چابهار- کنارک سایر مکان‌های تفریحی از جمله اسکله‌ها، پلاژ ساحلی تیس و جنگل‌های حرا را بازدید کنند.
هاشمی بیان کرد: باید به دنبال سهم منطقه خود در مسیر اهداف ملی در راستای روابط همه‌جانبه با همسایگان باشیم و برای این مهم به ایجاد زیرساخت‌های هوایی، دریایی و زمینی نیازمندیم.
برچسب ها: بندر شهید بهشتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار