۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

توافق هند و ژاپن برای تاسیس شرکت مشترک

کشتیرانی K Line ژاپن- پانزدهمین شرکت کشتیرانی دنیا- در هند شرکت جدید راه اندازی کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۵۶۶
توافق هند و ژاپن برای تاسیس شرکت مشترک
به گزارش گروه بین الملل مانا، کشتیرانی K Line ژاپن، شرکت خدمات کشتیرانی J. M. Baxi & Co هند و شرکت Nitto Total Logistics ژاپن برای ایجاد یک شرکت جدید مدیریت کارگو در هند به توافق رسیدند.
یکی از مقامات شرکت کشتیرانی K Line با اعلام این خبر گفت:این شرکت جدید موسوم به Nitto Baxi Private Limited در هند از طریق یک سرمایه گذاری مشترک بین کشتیرانی K Line ژاپن،J,M,Baxi &co وNitto Total Logistics  و با سرمایه گذاری اولیه 14.867 دلار راه اندازی شده است.
این گزارش ادامه داد: براساس توافقات صورت گرفته، K Line ، Nitto Total Logistics و J. M. Baxi & Co به ترتیب 10 ،40 و 50 درصد در این سرمایه گذاری مشترک سهم دارند.
مدیرعامل کشتیرانی K Line ژاپن دراین باره گفت: این انتظار می رود که شرکت جدید Nitto Baxi Private Limited سرویس دهی مدیریت کارگوی کارآمدتر و امن تر را فراهم کند.
شایان ذکر است: ناوگان کشتیرانی K Line تعداد 550 فروند شناور را در اختیار دارد که ازاین مجموع 369 شناور برای حمل فله، 68 فروند برای کانتینر،48 شناور برای حمل انرژی و65 فروند شناور برای کارگوی با سایز بیش از حد مجاز مورد استفاده قرار می گیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار