۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

ارتقاء بندر نوشهر، مهمترین استراتژی است

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: لازمه فعال شدن بخش صادرات، رونق بندر است و در این راستا تمامی دستگاههای ذیربط استانی و شهرستانی باید هماهنگ باشند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۴۶۵
ارتقاء بندر نوشهر، مهمترین استراتژی است
به گزارش مانا مهندس سیاوش رضوانی درمراسم بزرگداشت هفته دولت گفت: ایستادگی و سرافرازی کشورمان در عرصه های بین المللی به برکت پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است. 
وی به نتیجه رسیدن توافق برجام را از موفقیت های ملت ایران در عرصه جهانی برشمرد و خاطر نشان کرد: با مدیریت و تدبیر نظام، برجام به سرانجام خوبی رسید و قطعنامه های ظالمانه شورای امنیت یکی پس از دیگری ملغی شد و این نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به موقعیت منحصر به فرد بندر باسابقه نوشهر در شمال کشور تصریح کرد: ارتقاء وضعیت موجود بندر در تمامی شاخص های بندری، سرمایه گذاری، گردشگری، ساماندهی سواحل، اجرای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و... مهمترین استراتژی مسئولان و کارکنان اداره کل است. 
وی فعال شدن بخش صادرات را لازمه رونق بندر عنوان کرد و افزود: تمامی دستگاههای ذیربط استانی و شهرستانی باید در این راستا هماهنگ باشند . 
رضوانی با اشاره به اینکه چند پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در هفته دولت در بندر نوشهر به بهره برداری می رسد گفت: این امر نشانه علاقمندی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بندر است . 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های بندر نوشهر در بخش گردشگری منطقه ای تصریح کرد: گردشگری منطقه ای به برقراری خط مسافری دریایی بین بندر نوشهر با بنادر سایر کشورهای حاشیه دریای خزر مرتبط می شود در صورتیکه گردشگری بین شهری از وظایف بخش خصوصی است.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار