روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

بندر لاوان به سیستم یکپارچه اداری بنادر کشور متصل شد

مدیر بنادر و دریانوردی بندر لنگه از اتصال اداره بندر لاوان به شبکه یکپارچه اتوماسیون اداری بنادر کشور خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۲۴۳
بندر لاوان به سیستم یکپارچه اداری بنادر کشور متصل شدبه گزارش مانا محمود صابری در این باره گفت: اداره بندر لاوان با اتصال به سرور مرکزی اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه، به شبکه یکپارچه اتوماسیون اداری بنادر کشور متصل شد.
وی افزود: به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش های مختلف دستگاه های اجرایی به منظور افزایش بهره وری و ارتقاء سطح خدمات رسانی در قالب طرح استقرار دولت الکترونیک از جمله مهمترین اهداف در انجام این مهم بوده است.
مدیر بنادر و دریانوردی بندر لنگه؛ اطلاع رسانی صریح و سریع، برچیدن تشریفات وقت گیراداری و تسریع در انجام مکاتبات اداری را از نتایج اتصال اداره بندر و دریانوردی لاوان به شبکه یکپارچه اداری بیان کرد.
صابری با اشاره به راه اندازی سیستم یکپارچه اداری و نماد مالی در بندر لاوان خاطرنشان کرد: با راه اندازی سیستم یکپارچه اداری و نماد مالی در بندر لاوان، با ساده سازی فرایندهای مختلف اداری و کاهش زمان و هزینه های اربابان رجوع این بندراز طریق حذف مکاتبات فیزیکی، ضمن کاهش بوروکراسی اداری، هدف اصلی که همان افزایش رضایت مردم منطقه است را محقق خواهد کرد.
مدیر بنادر و دریانوردی بندر لنگه با اشاره به هدف دولت برای آماده سازی خود برای اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی افزود: از این پس، بندر لاوان از طریق اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه به شبکه یکپارچه اطلاعاتی بنادر کشور متصل شده تا هر چه سریعتر بتواند در تلاش خود برای ورود به این مهم گامهای مثبتی بردارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار