۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

افزایش وارداتِ بندر لس آنجلس در ماه جولای

میزان واردات در بندر لس آنجلس در ماه جولای با رشد پنج درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ظرفیت 368 هزار و 696 TEU رسید.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۸۱۸۵
افزایش وارداتِ بندر لس آنجلس در ماه جولایبه گزارش گروه بین الملل مانا، در ماه جولای سال جاری میلادی حجم واردات در بندر لس آنجلس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش 5.15 درصدی به رقم 368 هزار و 696 TEU رسید. با این حال، حجم کلِ جابه جایی بار در ماه جولای در این بندر به موجب کاهش 11.9 درصدیِ انتقال کانتینرهای خالی 1.6 درصد افت داشت و به 687 هزار و 891 TEU رسید. همچنین، در هفت ماه نخست سال جاری میلادی حجم جابه جایی بار در مقایسه با سال 2015 میلادی افزایش 4.75 درصدی داشت.
بر اساس این گزارش، مدیر اجرایی امور بندری بندر لس آنجلس گفت: همزمان با تامینِ نیاز مشتریان در فصول تعطیل، خرسندیم که شاهد افزایش میزان واردات هستیم. بر همین اساس، گروه بندری لس آنجلس و زنجیرۀ تامین سهامداران آمادگی خود را برای انجام عملیات جابه جایی بار با سرعت و کارآمدی هر چه بیشتر و ارئۀ خدمات دست اول در فصول شلوغ اعلام می کنند.
این گزارش ادامه داد: میزان صادرات در این بندر با کاهش 2.87 درصدی به رقم 132 هزار 490 TEU رسید. در مجموع میزان واردات و صادرات در بندر لس آنجلس 2.9 درصد رشد داشت و به 501 هزار و 186 TEU رسید. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار