۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

عملکرد سودآور بنادر عدن در سال مالی2017

بنادر عدن و منطقۀ ویژه اقتصادی با مسئولیت محدود (APSEZ) به موجب رشد حجم بار در سه ماهۀ نخست سال مالی 2017 میلادی، شاهد افزایش 31 درصدی در میزان سود حاصله بود.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۸۱۴۰
عملکرد سودآور بنادر عدن در سال مالی2017
به گزارش گروه بین الملل مانا، حجم بار در سه ماهۀ نخست سال مالی 2017 میلادی که از ماه ژوئن سال جاری میلادی(2016) آغاز شده است با رشد هفت درصدی از رقم 39 میلیون و 600 هزار تن در مدت مشابه سال مالی 2016 به 42 میلیون و 300 هزار تن رسید و موجب رشد 31 درصدی سود برای بنادر عدن و منطقۀ ویژه اقتصادی (APSEZ) شد.
بر اساس این گزارش، حجم جابه جایی کانتینری نیز 27 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت. از سویی دیگر، درآمد سالانه 11 درصد رشد کرد.
بر همین اساس، مدیر اجرایی APSEZ گفت: نتایج حاصل از توان قدرتمند این گروه خبر می دهد. رشد مناسب در حجم بار، کارآمدیِ عملیاتی و استراتژی شرکت برای افزایش حجم فله موجب شد تا وضعیت مالی APSEZ رشد قابل قبولی داشته باشد.
این گزارش در پایان و ضمن اشاره به هدف توسعۀ بندری APSEZ افزود: تمرکز بر کشتیرانی ساحلی، عملیاتی کردن ترمینال کانتینری CT4 و افزایش جابه جایی در بندر Kattupalli تا پایان سال مالی 2017 میلادی در الویت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار