روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

اعطای وام به کشتیرانی کاسکوِ چین

بانک صادرات- واردات چین نسبت به اعطای وام به گروه کشتیرانی کاسکو چین (CCSG) برای ساخت شناورهایی که پس از نیمۀ دوم سال 2014 میلادی در دفتر سفارشات خود ثبت کرده است، موافقت کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۸۰۳۰
اعطای وام به کشتیرانی کاسکوِ چین
به گزارش گروه بین الملل مانا و به موجب یک توافق استراتژیک، قرارداد جدید طی یک برگۀ مشروط به ارزش 18 میلیارد و 100 میلیون دلار بین بانک و CCSG به امضا رسید.
بر همین اساس اعطای تسهیلات اعتباری، مشاورۀ اطلاعات، حمایت از سرمایه گذاری در کسب و خارج از کشور و نیز تامین مالی تجاری از سوی بانک صادرات- واردات چین موسوم به Cexim به CCSG صورت می گیرد.
بر اساس این گزارش، قرار است وام اعطا شده صرف ساخت شناورهای بزرگ حمل نفت خام، فله برهای valemax و شناورهای کانتینری غول پیکر شود و در شرکت های تابعۀ ساخت و اوراق سازی پکن ساخته شود. 
بر اساس آمار منتشر شده از سوی گروه تحقیقاتی کلارکسونز، گروه کشتیرانی کاسکو چین (CCSG) که از تلفیق دو شرکت گروه کاسکو و گروه کشتیرانی چین با یکدیگر بوجود آمده است، سفارش ساخت ده فروند شناورvalemax، تعداد 9 فروند شناور غول پیکر نفتکش (VLCC) و 25 شناور بزرگ کانتینری با ظرفیت بیش از 13 هزار و 500 TEU به ارزش بیش از پنج میلیارد دلار آمریکا را در دفتر سفارشات خود ثبت کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار