روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
دو سال فرصت برای بقای صدرا؛

بودن یا نبودن؛ مسئله این است!

بر اساس آخرین تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ،شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) به مدت دوسال فرصت پوشش زیان انباشته و خروج از مشمولیت ماده 141 قانون تجارت دارد .
نویسنده: امیر فلاح
کد خبر: ۶۷۸۳۸
بودن یا نبودن؛ مسئله این است!به گزارش خبرنگار مانا ، شرکت صنایع دریایی ایران با توجه به مشمولیت قانون 141، برای تصمیم گیری درباره ی ابقا یا انحلال شرکت در تاریخ 30 تیر ماه مجمع عمومی فوق العاده در هتل ارم تهران برگزار کرد .
بر اساس اطلاعات مندرج در کدال ، این مجمع  با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص مشمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت برگزار شد و در نهایت با رای به ابقا و فرصت دو ساله به هیئت مدیره برای پوشش زیان و خروج از مشمولیت ماده 141 قانون تجارت به پایان رسید .
لازم به ذکر است ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت مقرر می‌دارد، چنانچه بر اثر زیان‌های وارده حداقل نصف سرمایه شرکت از میان برود، هیئت‌مدیره مکلف است بلافاصله مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام را دعوت کند تا موضوع انحلال یا بقای شرکت مورد شور و رای واقع شود.
هر گاه مجمع مزبور رای به انحلال شرکت ندهد، باید در همان جلسه و یا رعایت مقررات ماده 6 این قانون سرمایه شرکت را به مبلغ سرمایه موجود کاهش دهد.
برچسب ها: صدرا
ارسال نظرات
آخرین اخبار