۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

آزاد سازی چهار کیلومتر از اراضی نوشهر ظرف یک ماه/ساحل توریستی سلامت در نوشهر ایجاد می شود

فرماندار نوشهر از آزاد سازی چهار کیلومتر از اراضی ساحلی واقع شده در بافت شهری نوشهر در راستای توسعه گردشگری دریایی و ساحلی و ایجاد ساحل توریستی سلامت در این شهرستان خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۷۸۲۲
آزاد سازی چهار کیلومتر از اراضی نوشهر ظرف یک ماه/ساحل توریستی سلامت در نوشهر ایجاد می شود
علی شادمان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: از سوی فرمانداری نوشهر و با همکاری دستگاه های ذی ربط از جمله منابع طبیعی، شهرداری، اعضای شورای تامین شهرستان نوشهر، عملیات آزاد سازی چهارکیلومتر از اراضی ساحلی این شهرستان که داخل بافت شهری واقع شده است، در دستور کار قرار دارد.                                                                        
فرماندار نوشهر بیان داشت: در این چهار کیلومتر تعیین شده، 101 مالک وجود داشت که از یک ماه گذشته موفق شده ایم با در اختیار گرفتن 80 ملک، سه کیلومتر و 300 متر از مقدار تعیین شده را آزاد سازی کنیم.                        
وی این اقدام فرمانداری نوشهر در آزاد سازی سواحل را بسیار با اهمیت دانست و اذعان داشت: آزاد سازی این مقدار از ساحل ظرف مدت یک ماه در تاریخ استان مازندران سابقه نداشته است.                                      
این مقام مسئول در استان مازندران یادآور شد: ستادی در فرمانداری نوشهر تحت عنوان آزادسازی سواحل شامل چندین کارگروه مختلف تشکیل شده است.
به گفته وی، این اقدام فرمانداری در راستای آزاد سازی سواحل تاثیر بسیار مستقیم بر رونق بیش از پیش گردشگری دریایی و ساحلی خواهد شد.
وی تاکید کرد: همچنین این امر زمینه ایجاد زیرساختهای گردشگری در سواحل با سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم خواهد کرد.
فرماندار نوشهر ادامه داد: هم اکنون منظر بیش از سه کیلومتر از ساحل مذکور در معرض دید عموم قرار گرفته است و به زودی منظر چهار کیلومتر اعلام شده به طور کامل در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.                   
شادمان همچنین با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، این چهار کیلومتر از ساحل نوشهر ظرف سه ماه آینده با استفاده از اعتبارات استانی نورپردازی خواهد شد، اظهار داشت: همچنین راه دسترسی عموم مردم به این سواحل ایجاد می شود.
وی تاکید کرد: مقدمات لازم جهت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی و شهروندان نوشهری برای ایجاد انواع خدمات گردشگری مناسب در این سواحل نیز تا سه ماه آینده فراهم می شود.                           
فرماندار نوشهر عنوان کرد: بر اساس مصوبه فرمانداری، این قسمت از ساحل آزاد شده در نوشهر تحت عنوان منطقه گردشگری ساحلی سلامت نامگذاری شده است.
وی از انجام اقدامات کلان در راستای ایجاد امکانات گردشگری مناسب ساحلی در این منطقه خبر داد و گفت: ایجاد مبلمان زیبا و فواره از جمله این اقدامات است که به اعتبار بسیار زیادی نیاز دارد و سعی خواهد شد با تامین اعتبار مورد نیاز، مبلمان این چهار کیلومتر از ساحل نوشهر را طی یک سال آینده ایجاد کنیم.
این مقام مسئول در شهرستان نوشهر، در ادامه گفته های خود از رونق گردشگری نوشهر خبر داد و اظهار داشت: نوشهر به یکی از قطب های اصلی گردشگری استان مازندران تبدیل شده است و همواره شاهد حضور گردشگران بسیاری به این شهرستان هستیم.
شادمان خاطرنشان ساخت: در همین راستا با همکاری و هماهنگی ارگانهای ذی ربط خدمات رسانی مناسب به گردشگران ورودی به نوشهر به بهترین صورت ممکن انجام می شود.
وی یادآور شد: در ایام تعطیلات عید فطر طی سه روز شاهد اقامت شب 530 هزار مسافر در شهرستان نوشهر بودیم که این آمار حکایت از میزان استقبال گردشگران از این شهرستان ساحلی دارد.
فرماندار نوشهر خاطرنشان ساخت: علاوه بر این 510 نفر نیز از اتباع خارجی در مدت مذکور در شهرستان نوشهر اقامت شب داشته اند.
این مقام مسئول در شهرستان نوشهر اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزیهای در حال انجام در آینده ای نه چندان دور شاهد تحولی بزرگ در بخش گردشگری دریایی نوشهر باشیم.
برچسب ها: آزاد سازی نوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار