روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

کشف کالاهای قاچاق به ارزش980میلیارد ریال در بوشهر

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با اقدامات به موقع ماموران دریابانی استان بوشهر کالاهای قاچاق به ارزش 980 میلیارد ریال در آبهای خلیج فارس در استان بوشهر کشف و ضبط شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۶۵۵۰
کشف کالاهای قاچاق به ارزش980میلیارد ریال در بوشهر
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار قلندر لشکری در جمع خبرنگاران از تشدید برخورد با قاچاقچیان در آبهای استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس راه‌های انتقال کالاهای قاچاق را مسدود کرده‌اند.
وی از کشف محموله بزرگ قاچاق در آبهای کنگان خبرداد و گفت: دو محموله کالای قاچاق به ارزش 360 میلیارد ریال در آبهای کنگان کشف و ضبط شد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: ماموران این فرماندهی با توقیف دو فروند لنج تجاری در آبهای خلیج فارس چهار میلیون نخ سیگار و کالاهای ضد فرهنگی کشف کردند.
لشکری از اجرای مقابله با سارقان در آبهای دیر خبرداد و افزود: یک فروند لنج تجاری که از دوبی به سمت گناوه در حرکت بود در 20 مایلی شهرستان دیر توسط سارقان مورد حمله قرار گرفت که با اقدامات عملیاتی متهمین دستگیر و کالاهای سرقتی شامل آدامس، ماشین لباسشویی و باطری کشف شد.
وی بیان کرد: در هر دو ماموریت علاوه بر توقیف دو شناور ودو دستگاه خودرو 9 نفر نیز دستگیر شدند.
وی گفت از ابتدای امسال تاکنون با اقدامات به موقع ماموران دریابانی استان انواع کالاهای قاچاق به ارزش 980 میلیارد ریال در آبهای خلیج فارس کشف و ضبط شده است.
برچسب ها: بوشهر توقیف
ارسال نظرات
آخرین اخبار