روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

الحاق هیوندای به ائتلاف خطوط کانتینری 2M

شرکت هیوندایی مرچنتِ کرۀ جنوبی خبر الحاق به ائتلاف خطوط کانتینری موسوم به 2M را که شرکت مرسک دانمارک و MSC سوئیس عضو آن هستند، تصدیق کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۶۴۹۶
الحاق هیوندای به ائتلاف خطوط کانتینری 2M
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت هیوندایی که از چندی پیش با وجود مشکلات مالی مذاکرات خود را با دو شرکت برتر کانتینریِ مرسک و MSC در خصوص پیوستن به ائتلاف 2M از سر گرفته بود در نهایت موفق شد طی تفاهم نامه ای قرارداد اشتراک شناور (VSA) را با شرکای خود به امضا برساند و به این ائتلاف بپبوندد. بدین ترتیب، این ائتلاف فعالیت رسمی خود را از ماه آوریل 2017 میلادی آغاز می کند.
بر اساس این گزارش و انتشار بیانیه ای از سوی HMM، الحاق شرکت هیوندایی به ائتلاف 2M تقویت سرویس دهیِ این شرکت و رسیدن به قیمت اصلاح شدۀ رقابت پذیر در بازار را به همراه دارد. از سویی دیگر، شناورهای این ائتلاف ضمن بهره مندی از یک سرویس تقویت شده در آسیا، منطقۀ اقیانوسیۀ آرام را نیز پوشش خواهند داد.
این گزارش در ادامه و با اشاره به برنامۀ شرکت هیوندایی برای پرداخت بدهی ها افزود: شرکت HMM قصد دارد تا با امضای قراردادی با مالکان شناورهای چارتر، هزینه اجارۀ شناورها را طی سه سال و نیم آینده 20 درصد کاهش دهد. افزون بر آن، HMM با دارندگان اوراق قرضه در شرکت نیز به توافقی دست یافت که به موجب آن نیمی از بدهی های خود را با سهم مالکانه شرکت معاوضه کنند و نیمی دیگر از بدهی های خود را تا پنج سال آینده تسویه نماید. 
لازم به ذکر است، پیش از اینکه HMM به ائتلاف 2M بپیوندد، خبر الحاق آن نیز به ائتلافTHE که شش شرکت بزرگ کشتیرانی از جمله هانجین عضو آن است به گوش می رسید. 
ناگفته نماند، هنوز خبری مبنی بر تغییر نام ائتلاف 2M برای نشان دادن الحاق HMM منتشر نشده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار