۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

تاسیس مرکز سوخت رسانی LNG در سنگاپور

قرارداد تاسیس یک مرکز سوخت رسانی LNG در سنگاپور در یک سرمایه گذاری مشترک بین شرکت های کِپِل سنگاپور و رویال داچ شلِ هلند به امضای طرفین رسید.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۶۳۵۰
تاسیس مرکز سوخت رسانی LNG در سنگاپور
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت کپل سنگاپور و رویال داچ شل هلند در یک سرمایه گذاری مشترک و با سهم برابر 50 درصد اقدام به تاسیس یک مرکز سوخت رسانی LNG در معتبرترین هاب سوخت رسانی آسیا خواهند کرد. 
بر اساس این گزارش، هدفِ قرارداد جدید ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه سنگاپور بعنوان یکی از هاب های سوخت رسانی LNG در آسیا، تامین عملیات سوخت رسانی LNG و دیگر خدمات به شناورهایی است که در سنگاپور و بنادر این کشور تردد می کنند.
این گزارش در ادامه افزود: در ماه فوریه سال جاری میلادی، شرکت گاز قطر و شل تفاهم نامه ای امضا کردند که به موجب آن سوخت LNG را برای شناورهای بزرگترین شرکت حمل و نقل کانتینری دنیا، خط مرسک، تامین کنند. در ماه آوریل نیز، شرکت حمل و نقل امارات متحدۀ عربی در قرادادی مشابه با شرکت شل و گاز قطر برای توسعۀ سوخت LNG بعنوان یک سوخت دریایی در خاورمیانه به توافق رسیدند. 
لازم به ذکر ست، در ماه سپتامبر نیز بندر سنگاپور از یک طرح سوخت رسانی خودکار LNG رونمایی کرد که در اوایل سال میلادیِ آینده به پایان خواهد رسید. همچنین، این شرکت در راستای دستیابی به اهداف خود یک بودجۀ هشت میلیون و چهار هزار دلاری برای ساخت شناورهایی که سوخت آنها LNG است، اختصاص داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار