روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آبهای جنوبی خوزستان

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: با هوشیاری ماموران دریابانی یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در آبهای جنوبی خوزستان توقیف و کالای آن ضبط شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۶۲۲۶
توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آبهای جنوبی خوزستان
سردار سرتیپ عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: در جریان بازرسی از این شناور باری 22 تن برنج خارجی ، سه هزار تخته پتو ، 20دستگاه یخچال و مقادیر زیادی انواع نوشیدنی ها به دست ماموران افتاد.
وی گفت: در این ارتباط شش متهم به قاچاق کالا پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند و شناور حامل کالای قاچاق به یکی از پایگاههای دریابانی هدایت شد.
سردار سرتیپ نظرپور در ادامه گفت: همه کالای مکشوفه قاچاق دریکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود و قرار بود به صورت غیرقانونی و به دور از چشم ماموران دریابانی و گمرک در یکی از نقاط ساحلی خوزستان تخلیه شود.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه از تشدید مبارزه با ورود کالای قاچاق در آبهای جنوبی خوزستان خبر داد و گفت: به همین منظور گشت های شبانه روزی در محدوده آبهای شمالی خلیج فارس برنامه ریزی شده است.
وی گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و مسئولان نظام اسلامی که کالای قاچاق را در راستای تضعیف تولید ملی بیان کردند فرماندهی دریابانی استان بر اساس وظیفه ذاتی خود در راستای مبارزه با کالای قاچاق ، حرکت کرده و در سه ماه امسال به موفقیت های خوبی دست یافته است.
در سال جاری دهها محموله کالای قاچاق قبل از ترخیص کالا در محدوده آبهای جنوبی خوزستان و شمال غرب خلیج فارس توقیف شده و متهمان به قاچاق کالا به مقامات قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: توقیف خوزستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار