۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

هامبورگ؛ برترین بندر اروپا شد

بندر هامبورگ بعنوان برترین بندر اروپا شناخته شد و «جایزۀ زنجیرۀ تامین، لجستیک و بارِ آسیا (AFLAS)» را برای دومین بار متوالی از آن خود کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۵۹۱۷
هامبورگ؛ برترین بندر اروپا شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، بندر هامبورگ در آخرین مرحلۀ رای گیری از سوی مخاطبانِ مجلۀ «اخبار تجاری آسیا» با بیش از 15 هزار مخاطب توانست گوی سبقت را از بنادر برمرهافن، Le Havre، Gdynia، آمستردام، آنتورپ،Felixstowe و روتردام برباید و «جایزۀ زنجیرۀ تامین، لجستیک و بارِ آسیا (AFLAS)» را ازآن خود کند.
بر اساس این گزارش، مبنای نامزدی بنادر برای دریافت این جایزه ارائۀ خدمات با کیفیت و نوآورانه در حوزۀ لجستیک و حمل ونقل و مدیریت ارتباط با مشتری بوده است. همچنین، وجود زیرساختهای کافی، مدیریت در خدمات کانتینری، هزینۀ رقابتی و منصفانه در بخش لجستیک و حمل و نقل، ظرفیتهای انبارداری و سرمایه گذاری با هدف توسعۀ بندر برای برآوردن نیازهای آیندۀ بازار از دیگر عوامل موثر در ارزیابی بنادر بودند.
بر همین اساس، رئیس سازمان بازاریابی بندر هامبورگ (HHM) گفت: «خرسندیم که بندر هامبورگ برای دومین بار متوالی این جایزه را دریافت کرده است. دریافت این جایزه حاکی از آن است که بندر هامبورگ توانسته با ارائۀ خدمات متنوع و کیفیت بالا در بین شرکتهای صنعتِ واردات و صادرات آسیا، رتبۀ عالی را از آن خود کند. مفتخریم که در یک رقابت سخت و نزدیک به یکدیگر توانسته ایم پیروز میدان شویم».
این مقام مسئول در ادامه افزود: ارائۀ خدمات با کیفیت عالی در بخش پس کرانه، رقابت با بنادر دیگر و برنامه های نوآورانۀ کنترل ترافیک نیز که مورد تایید سازمان بنادر هامبورگ بود توانست جایگاه ویژه ای به این بندر ببخشد.
لازم به ذکر است، بندر هامبورگ یک هاب اصلی تجاری در منطقه محسوب می شود که در تناژ واردات و صادرات 50 درصد سهم دارد و چین که مهمترین شریک بندر تجاری هامبورگ است در بخش عملیاتی کانتینر تنها 20 درصد سهم دارد. چین و دفاتر نمایندگی آن در شانگهای و هنگ کنگ بعنوان بازار منطقه از سوی سازمان بازاریابی بندر هامبورگ تقویت می شوند و در حال حاضر نیز نمایندگان بخش لجستیک و حمل و نقل بندر هامبورگ به نقاط مختلف چین سفر کرده اند تا تنوع ارائۀ خدمات از سوی بندر هامبورگ را افزایش دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار