۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

تاسیس شرکت حمل و نقل کالای فله در چین

شرکت مختلط حمل و نقل کاسکو چین (Coscocs) از تاسیس یک شرکت حمل و نقل کالای فله به طور رسمی در این کشور خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۵۸۸۷
تاسیس شرکت حمل و نقل کالای فله در چینبه گزارش گروه بین الملل مانا  شرکت مختلط Coscocs چین بزرگترین شرکت حمل و نقل کالای فله با ناوگانی متشکل از 382 فروند شناور به ظرفیت 34 میلیون و 58 هزار DWT را تاسیس کرد.
بر اساس این گزارش، شناورهای ناوگانِ این شرکت با هدفِ توسعۀ روابط دریایی در آفریقا، استرالیا، اروپا و آمریکای جنوبی قرار است سالانه 340 میلیون تن سنگ آهن، زغال سنگ، غلات و دیگر کالاهای فله را به هزار بندر در 100 کشور انتقال دهند.
این گزارش در ادامه افزود: شرکت ِتازه تاسیس با توجه به استراتژی خود در خصوص ظرفیت شناورها و بهینه سازی هزینه ها قصد دارد 53 فروند شناور قدیمی به ظرفیت دو میلیون و 83 هزار DWT را در مدت دو سال اوراق کند.
لازم به ذکر است، در ماه مارس سال جاری میلادی نیز، کاسکو یکی از شاخه های حمل و نقل کانتینری به نام خطوط چین را راه اندازی کرد که قرار است از ماه جولای به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند.
ناگفته نماند، ادغام دو شرکت دولتی حمل و نقل چین و گروه کاسکو در ماه فوریۀ سال جاری میلادی منجر به ایجاد یک شرکت مختلط حمل و نقل کاسکو شد و به دنبال سرمایه گذاری مشترک این دو شرکت، شرکت حمل و نقل کالای فله کاسکو بعنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل فله در جهان تاسیس شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار