۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

PSA سنگاپور بهترین بندر در آسیا شد

دفتر بندری و دریایی سنگاپور خبر از گرفتن پاداش لقب برترین بندر در آسیا برای بیست و هشتمین سال متوالی را داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۵۸۷۰
PSA سنگاپور بهترین بندر در آسیا شد
به گزارش گروه بین الملل مانا، دفتر بندری و دریایی سنگاپور ( PAM )اعلام کرد: PSAسنگاپور موفق شد برای بیست و هشتمین سال متوالی یک بار دیگر جایگاه برترین بندردر آسیا را از آن خود کند. در ضمن هلدینگ اپراتوری ترمینال کانتینری PSA Internationalسنگاپور برترین شرکت اپراتور کانتینری جهانی نیز لقب گرفت و ترمینال های PSAسنگاپور با ظرفیت چهار میلیون TEUبهترین ترمینال کانتینری آسیا شد.
این گزارش افزود: بندر سنگاپور به دلیل عملکرد چشمگیر خود در زمینه های مختلف اعم از رقابت پذیر بودن هزینه، مهیا کردن زیرساختار مناسب مربوط به حمل و نقل، سرمایه گذاری کافی و به موقع در زیرساختارهای جدید برای تامین تقاضا و تسهیل خدمات، این پاداش را کسب کرد.
Andrew Tanمدیر عامل دفتر بندری و دریایی سنگاپور ( PAM) در این خصوص گفت: ما به اینکه دوباره در جایگاه نخست برترین بندر آسیا ایستاده ایم به خود می بالیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: علیرغم محیط فعالیت چالشی در سال 2015، ما توانستیم در سال گذشته، به عنوان یکی از شلوغ ترین هاب های ترانزشیب کانتینر در جهان جایگاه خود را حذف کنیم.
شایان ذکر است PSA به عنوان یکی از گروه های بندری پیشتاز جهان در 40 ترمینال 16 کشور در سرتاسر آسیا، اروپا و آمریکا فعالیت می کند.
برچسب ها: سنگاپور
ارسال نظرات
آخرین اخبار