روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
سه گام صندوق توسعه صنایع دریایی اعلام شد:

از پرداخت کارمزد تا صدور ضمانت نامه

صندوق توسعه صنایع دریایی سه گام را برای صدور ضمانت نامه ها در اولویت کاری خود قرار داده است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۷۳۷
از پرداخت کارمزد تا صدور ضمانت نامه
به گزارش مانا صندوق توسعه دریایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل، سه گانه ای را در خصوص ضمانت نامه ها در اولویت کاری خود قرار داده است.
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با اعلام این خبر افزود: گام اول پرداخت ۵۰ درصد کارمزد ضمانت نامه های صادر شده بانک ها برای شرکت های دریایی کشور به صورت بلاعوض است که مرحله اجرایی آن اغاز شده است .
مهرداد مظفری با اشاره به تخصیص تسهیلات بلاعوض خاطر نشان کرد: برای تخصیص تسهیلات بلاعوض با اعتبار سنجی متقاضیان برای هریک از طرح ها و شرکت های دریایی متقاضی، سقف اعتباری استفاده از تسهیلات معین می شود.
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در خصوص گام دوم صندوق در بحث ضمانت نامه تصریح کرد: صندوق تا پایان سال جاری و پس از ارزیابی عملکرد گام اول، مشارکت در ۲۰ درصد ریسک را در دستور کار خود دارد که این اقدام گامی موثر در جهت حمایت از فعالان حوزه دریا خواهد بود.
وی صدور ضمانت نامه را گام سوم صندوق در بحث ضمانت ها عنوان و خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با هماهنگی با مراجع ذیصلاح، صندوق بتواند راسا به صدور ضمانت نامه اقدام کند که در صورت تحقق این هدف، منابع موجود صندوق با ضریب بالایی تزریق منابع مالی به صنایع دریایی را محقق کند.
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی تصریح کرد: در حال حاضر تاکید در خصوص گام اول است و متقاضیان می توانند  با رجوع به سایت www.imf.ir تقاضای دریافت تسهیلات فوق را ثبت وپیگیری کنند .







ارسال نظرات
آخرین اخبار