۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
برای اولین بار در کشور انجام می شود؛

مجوز برگزاری دوره های تخصصی موتورهای دیزل دریایی

موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در کشور مجوز برگزاری دوره های تخصصی موتورهای دیزل دریایی را از شرکت سوئیسی Wartsila دریافت کرد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۵۶۸۴
مجوز برگزاری دوره های تخصصی موتورهای دیزل دریایی
به گزارش خبرنگار مانا، پس از انجام ممیزی و ارزیابی مثبت امکانات آموزشی و سطح علمی اساتید موسسه آموزشی از سوی نمایندگان شرکت WIN D&G (با نام پیشین Wartsila و Sulzer ) از سوئیس، برای اولین بار در کشور لوح موافقت نامه و مجوز برگزاری دوره های تخصصی موتورهای دیزل دریایی به موسسه آموزشی کشتیرانی داده شد.
بر اساس این مجوز از این پس گواهینامه های ارائه شده به شرکت کنندگان در دوره های تخصصی مربوطه در موسسه آموزشی کشتیرانی به مجوز شرکت Wartsila اعتبار جهانی خواهد داشت .
همچنین با توجه به عدم نیاز به اعزام مهندسان و دانشجویان به خارج از کشور جهت گذراندن دوره های تخصصی صرفه جویی قابل توجهی در کشور انجام خواهد شد.
شرکت WIN D&G که با نام های قبلی Wartsilaو Sulzer شناخته شده است یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده موتورهای دریایی کشتی های اقیانوس پیما است.
 
ارسال نظرات

نظرات کاربران

محمودرضا حقدوستی Iran (Islamic Republic of) ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
0
0
با سلام
شرکت wartsila متخصص در ساخت موتورهای دو زمانه و شرکت اصلی در شهر وینترتور در کشور سویس می باشد و در حال حاضر با تاسیس شرکت مشترک با چین (70% چین و 30% وارتسیلا که این سهام به شرکت WIN D&G واگزار گردیده) در تولید موتورهای دوزمانه جهت کشتیهای اقیانوس پیما فعالیت می نماید. جهت توضیحات بیشتر به سایت www.wingd.com مراجعه گردد.
آخرین اخبار