روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

همکاری چهار شرکت برای ساخت کشتی سازی در عربستان

دو شرکت از عربستان سعودی به همراه کره جنوبی و امارات متحده عربی، یک تفاهم نامه برای توسعه یارد کشتی سازی و دریایی در عربستان سعودی به امضا رساندند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۵۵۲۲
همکاری چهار شرکت برای ساخت کشتی سازی در عربستانبه گزارش گروه بین الملل مانا این تفاهم نامه میان دو شرکت کشتیرانی Saudi Aramco و بحری عربستان سعودی به همراه کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی و شرکت Lamprell امارات متحده عربی، برای توسعه یک یارد کشتی سازی و دریایی در Ras Al Khair در شرق عربستان سعودی،جایی که یک شهر بندری در حال توسعه است ،منعقد شد.
یکی از مقامات شرکت Lamprell در این خصوص گفت:در ماه های اخیر،پیشرفت های خوبی حاصل شده است و هر یک از شرکا تمایل دارند تا از جزئیات جنبه های مختلف عملیاتی، مالی، شخصی و قانونی پروژه، یک ارزیابی دقیقی را داشته باشند تا مسیر برای تصمیم گیری برروی سرمایه نهایی،تسهیل شود.
وی در ادامه افزود: این انتظار می رود که این یارد کشتی سازی و دریایی بتواند در عرصه بین المللی رقیبی برای کارخانه های کشتی سازی دیگر محسوب شود و پروژه هایی را تحویل دهد که با استانداردهای جهانی کیفیت و امنیت مطابقت لازم را داشته باشد.
یارد کشتی سازی و دریایی  مذکور، خدماتی چون  تعمیر و مهندسی و کشتی سازی را برای سکوهای فراساحلی، شناورهای تجاری و شناورهای ارائه دهنده خدمات فراساحلی را فراهم می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار