۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

توقیف شناور حامل برنج قاچاق در آبهای ماهشهر

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف شناور حامل برنج قاچاق خارجی در آبهای ساحلی ماهشهر خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۵۱۵۹
توقیف شناور حامل برنج قاچاق در آبهای ماهشهر
سردار عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگارمانا افزود: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در جریان بازرسی از یک فروند شناور باری، مقدار 500 تن برنج به ارزش 25میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.
وی گفت: در این ارتباط پنج متهم به قاچاق کالا بازداشت و شناور حامل برنج قاچاق برای بررسی بیشتر به یکی از پایگاههای دریابانی منطقه هدایت شد.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه گفت: این شناور حامل کالای قاچاق در یکی از کشورهای جنوبی حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود و قرار بود به صورت غیرقانونی در یکی ازمناطق ساحلی ماهشهر تخلیه شود.
سردار نظرپور با اشاره به اینکه قاچاق کالای صدمات و لطمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد ملی وارد می کند بر استمرار وتداوم مبارزه با قاچاق کالا در مرزهای ساحلی و دریایی استان خوزستان تاکید کرد.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه افزود:خوشبختانه در دو ماه نخست امسال ، ماموران دریابانی تلاش های زیادی برای کنترل و کشف کالای قاچاق در آبهای مرزی و جنوبی استان انجام داده اند.
برنج ، چای ، سوخت و مواد بهداشتی و آرایشی ، کالاهای خانگی ،منسوجات و قطعات خودرو و لاستیک از مهمترین اقلام مکشوفه قاچاق در سال جاری بوده است.
استان خوزستان با 500کیلومتر ساحل سالهاست با پدیده قاچاق روبرو بوده است.
برچسب ها: توقیف
ارسال نظرات
آخرین اخبار