۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

اپراتور APM؛ بندر لس آنجلس را مدرن می کند

اپراتور بندری APM قصد دارد ترمینال Pier 400 در بندر لس آنجلس را برای آمادگی جهت پذیرش کشتی هایی با ظرفیت 20 هزار TEU، مدرن و مجهز کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۵۱۰۲
اپراتور APM؛ بندر لس آنجلس را مدرن می کند به گزارش گروه بین الملل مانا لویدزلیست نوشت: ترمینال اپراتور APM یک قرارداد برای تجهیز ده جرتقیل از نوع کشتی به ساحل در ترمینال Pier 400 بندر لس آنجلس به امضا رساند که به موجب آن این بندربرای پذیرش کشتی هایی با ظرفیت 20 هزار TEU تجهیز می شود.
به دنبال پهلوگیری موفقیت آمیز بنجامین فرانکلین CMA CGM فرانسه درترمینال Pier 400، این ترمینال اولین ترمینال در آمریکا محسوب می شود که موفق شد کشتی با ظرفیت 18 هزار TEUرا پذیرش کند. ناگفته نماند به دلیل وضعیت نامطلوب بازار، درمرحله آزمایشی، این کشتی به طورکامل بارگیری نشده بود.
از سوی دیگر ترمینال Pier 400 بندر لس آنجلس برای پذیرش جرثقیل های با ارتفاع بیشتر نیز اعلام آمادگی کرده است.هم اکنون با انعقاد قرار داد تجهیز ده جرثقیل بزرگ کشتی به ساحل، مسیر برای پذیرش کشتی هایی با ظرفیت 20 هزار TEU هموار خواهد شد.
لازم به ذکر است، قرارداد مذکور با حضور نمایندگان ترمینال APM و شرکت ZPMC شانگهای چین که بزرگ سازی جرثقیل های موجود ترمینال را به عهده گرفته است، به امضا رسید.
مدیر عامل ترمینال Pier 400 بندر لس آنجلس گفت: پهلوگیری موفقیت آمیز کشتی بنجامین فرانکلین CMA CGMفرانسه با ظرفیت 18 هزار TEUدر ترمینال Pier 400 در دسامبر سال گذشته که ازآن به عنوان اولین پهلوگیری کشتی با این سایز در بندرآمریکای شمالی یاد می شود، مقصد ترمینال های APM را به سمت این ترمینال متمایل ساخت و آنها در این راستا، به سرمایه گذاری زیرساختی مورد نیاز برای تامین نیازهای مشتریان در این ترمینال،متمرکز کرد.
برچسب ها: بندر لس آنجلس
ارسال نظرات
آخرین اخبار