روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

مرز دریایی بندر شادگان به گذرنامه کل کشور متصل شد

فرماندار شادگان از اتصال مرز دریایی بندر شادگان به گذرنامه کل کشور خبرداد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۴۹۲۶
مرز دریایی بندر شادگان به گذرنامه کل کشور متصل شد
بهروز فرج اللهی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: به منظور رونق اقتصادی بندر تجاری شادگان و ایجاد تمامی زیرساخت های بندر، تجهیزات و امکانات مورد نیاز این طرح خریداری و هم اکنون مرز دریایی شادگان به صورت مستقیم به گذرنامه کل کشور لینک شده است.
وی گفت:راه اندازی اداره گذرنامه ، نقش بسزایی در رونق اقتصادی بندر شادگان دارد و از تردد ملوانان و ناخداها برای خروج و ورود به اداره بندر امام خمینی یا آبادان جلوگیری خواهد کرد.
فرماندار شادگان با اشاره به رونق بندر شادگان و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه صادرات غیرنفتی و شروع ساخت اسکله شماره 2 بندرگاه شادگان اظهار داشت: راه اندازی بندر تجاری شادگان نقش محوری در ایجاد اشتغال در منطقه داشته است.
به گفته وی هم اکنون 9هزار نفر طریق بندر شادگان ارتزاق می کنند و امید است با راه اندازی اسکله شماره 2 ، جهش دیگری در اشتغال جوانان بوجود آید.
بندر شادگان در آبان ماه 1393 با حضور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ، استاندار وقت خوزستان و مقامات ارشد استان و شهرستان شادگان رسما به بهره برداری رسید.
بندر شادگان از طریق خورهای متعدد به خلیج فارس متصل می شود و به دلیل عمق مناسب ، همه لنج ها و شناورهای باری با ظرفیت 10هزار تن می تواند در این بندر تردد کنند.
برچسب ها: شادگان
ارسال نظرات
آخرین اخبار