۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

طرح گردشگری دریایی در بندر امیرآباد آغاز شد

مدیر بنادر و دریانوردی از انعقاد تفاهمنامه طرح همیار ناجی با سازمانهای مردم نهاد (NGO) در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۰۷۹
 طرح گردشگری دریایی در بندر امیرآباد آغاز شد
به گزارش مانا با توجه به فرارسیدن سال نو و استقبال مهمانان نوروزی جهت استفاده از تفریحات و جاذبه های دریایی پلاژهای مستقر در محدوده تحت پوشش در بندر امیر آباد طرح گردشگری دریایی در بندر امیرآباد آغاز شد.
مهندس علی خدمتگزارگفت : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اتخاذ تدابیر لازم جهت ارتقای ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اجرای طرح گردشگری دریایی آغاز شد.
وی با بیان اینکه ارتقای سطح اگاهی عمومی در خصوص رعایت نکات ایمنی گردشگری دریایی از اهمیت بالایی برخوردار است افزود، تشکیل تیم گشتهای ساحلی و دریایی در محدوده تردد قایقهای تفریحی در ایام نوروز، چاپ بروشور، نصب بنر و پخش تیزر تلویزیونی با مضامین ایمنی گردشگری دریایی به زبانهای فارسی و انگلیسی ازدیگر اقدامات بندر در این زمینه است.
وی همچنین انعقاد تفاهمنامه طرح همیار ناجی با استفاده از پتانسیل سازمانهای مردم نهاد (NGO) موجود در منطقه و همچنین تامین و تجهیز شناورهای عضو طرح و لوازم ایمنی مورد نیاز را از دیگر اقدامات این بندر بیان کرد.
علی خدمتگزار در ادامه به تجهیز و آماده بکاری مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بصورت 24 ساعته جهت ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی به امکان برقراری و اطلاع رسانی حوادث و سوانح دریایی با استفاده از کد خدمات اضطرار دریایی1550 اشاره و بر آمادگی شناور پرسرعت ناجی در امر جستجو و نجات دریایی تاکید کرد.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری کلیه دستگاههای مربوطه شاهد نوروز بدون حادثه برای مسافران باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار