روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
مزایده بندرشهید رجایی برگزار می شود:

اجاره میان مدت پایانه کانتینری شماره یک بندر شهید رجایی

سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد پایانه کانتینری شماره یک بندر شهید رجایی، واقع در استان هرمزگان را در چارچوب قرارداد اجاره به مزایده بگذارد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۰۷۳
اجاره میان مدت پایانه کانتینری شماره یک بندر شهید رجاییبه گزارش مانا؛ سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد پایانه کانتینری شماره یک بندر شهید رجایی، واقع در استان هرمزگان را در راستای ارتقای سطح کارآمدی و خدمات رسانی، افزایش حجم مبادله کالا و کانتینر برای کسب سهم موثر و پایدار از بازار داخلی، منطقه ای و بین المللی، در چارچوب قرارداد اجاره با شرایط ذیل به مزایده بگذارد.
١- مدت قرارداد پنج سال بوده و اجاره بها در قالب اجاره بهای ثابت و متغیر خواهد بود.
٢- اموال و تجهیزات موجود در پایانه در مالکیت سازمان بنادر و دریانوردی باقی خواهد ماند. شرکت مکلف به تامین تجهیزات تکمیلی خواهد بود.
شرکت برگزیده در این مزایده از میان شرکت های توانمند داخلی یا داخلی/خارجی انتخاب می شود. شرکت برگزیده بایستی از تجربه کافی در اداره پایانه های کانتینری در سطح استاندارد های بین المللی، متناسب با ویژگی ها و نیازهای بندرشهید رجایی برخوردار باشد. جزئیات و شرایط قراردادی به همراه شاخص های ارزیابی صلاحیت شرکت ها و معیارهای فنی و مالی برای انتخاب شرکت برگزیده، از طریق فراخوان ارزیابی کیفی در آینده نزدیک اعلام می شود.
سازمان بنادر و دریانوردی برای راهبری بندر شهید رجایی و پایانه های کانتینری آن، همواره بر خدمات رسانی عمومی و غیر انحصاری به همه مشتریان اعم از خطوط و شرکتهای کشتیرانی، صاحبان کالا، شرکت های حمل و نقل بین المللی و فورواردرهای داخلی و خارجی تاکید می کند؛ بنابراین پیشنهادهای دریافتی از سوی شرکت هایی که موضوع و حوزه فعالیت اصلی ایشان موجب انحصار در خدمت رسانی و اثرات کاهنده بر ترافیک کانتینری بندر داشته باشد، با ملاحظات سازمان بنادر و دریانوردی مورد بررسی قرار می گیرد.
نحوه برگزاری مزایده
مزایده به صورت دو مرحله ای برگزار می شود. در مرحله اول مزایده که در آینده نزدیک آگهی عمومی آن منتشر خواهد شد اطلاعات فنی و مالی شرکت ها دریافت و بر اساس آن فهرست بلندی از متقاضیان تهیه خواهد شد سپس مطابق معیارهای ارزیابی برای رقابت در مزایده، فهرست کوتاهی از شرکتهای واجد صلاحیت تهیه شده و برای ارائه پیشنهادهای فنی و مالی به مزایده دعوت خواهند شد. در نهایت قرارداد با شرکتی که مناسب ترین پیشنهاد را به سازمان ارائه کند، منعقد خواهد شد.
این فرآیند طی خرداد ماه سال ١٣٩٥ خاتمه خواهد یافت. جزئیات بیشتر در آینده نزدیک در درگاه www.pmo.ir درج خواهد شد.
با انتشار این پیش آگهی، سازمان بنادر و دریانوردی انتظار دارد مراتب علاقمندی و آمادگی شرکتهای ایرانی و یا ایرانی/خارجی را به همراه معرفی کلی آنها دریافت نماید. شرکتها می توانند پیشنهادهای خود را با در نظر گرفتن این قید که اعلام آمادگی آنها برای شرکت در مزایده ، هیچ گونه الزامی را برای سازمان ایجاد نمی کند، ارسال کنند.
پیشنهادها بایستی به نشانی تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان شهیدی، شماره ١، بنام اداره کل امور بندری، شماره پستی ١٥١٨٦٦٣١١١ یا رایانامه ct١@pmo.ir فرستاده شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار