۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

سرمایه گذاری700میلیارد ریالی در بندر نوشهر

مدیر کل بنادر مازندران گفت: با مشارکت بخش خصوصی بالغ بر 700میلیارد ریال در بخش ساخت انبارهای سرپوشیده و سایر تأسیسات زیر بنایی در بندر نوشهر سرمایه گذاری شده است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۰۵۰
سرمایه گذاری700میلیارد ریالی در بندر نوشهر به گزارش مانا؛ منوچهر تاتینا با تشریح عملکرد بخش های مختلف اداره کل افزود : خوشبختانه با تلاش همکاران در بخش های مختلف عملکرد بندر نوشهر از رشد 20 درصدی برخوردار شده است . 
وی با اینکه بندر نوشهر تنها بندر در بین بنادر سراسر کشور است که در سال جاری عملکرد مثبت داشته است خاطر نشان کرد : این امر مورد تحسین مسئولان ارشد سازمان در جلسه شورای مدیران سازمان بنادر و دریانوردی واقع شده است .
تاتینا همچنین با اشاره به عملکرد مثبت اداره کل در بخش مالی افزود : با تلاش همکاران و صرفه جویی های صورت گرفته در هزینه های جاری، تراز مالی اداره کل برای اولین بار طی سال های اخیر مثبت شده است .
وی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش ساخت و ساز خاطر نشان کرد : با مشارکت بخش خصوصی بالغ بر700 میلیارد ریال در بخش ساخت انبارهای سرپوشیده و سایر تأسیسات زیر بنایی در بندر نوشهر سرمایه گذاری شده است .
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با تأکید بر ضرورت تبدیل نام شهرستان نوشهر به « بندر نوشهر » اظهار داشت: حذف دیوار بتنی بندر نوشهر و امکان بهره مندی شهروندان و گردشگران از فضای دیداری بندر با استقبال گسترده مردم و مسئولان مواجه شده است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار