۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

قیمت بلیط کشتی های مسافری والفجر در نوروز افزایش نمی یابد

مدیرعامل کشتیرانی والفجر ازشروع سفرهای دریایی این شرکت از 28 اسفند 94 تا 13فروردین 95 خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۲۹۹۳
قیمت بلیط کشتی های مسافری والفجر در نوروز افزایش نمی یابد
کاپیتان منصور اسلامی درگفتگو با مانا درباره مسیر سفرهای دریایی گفت: کشتی های مسافری ناوگان کشتیرانی والفجرهمانند سالهای گذشته در تعطیلات نوروزی در مسیرهای بندرعباس- شارجه، بندرعباس (بندر حقانی) ـ بندر درگهان قشم، بندرلنگه ـ کیش، خرمشهر- کویت، خرمشهر- بصره ،خارگ ـ بوشهر به صورت رفت و برگشت فعال است. 
وی افزود: زمان رفت روزهای شنبه دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 21 و روزهای شنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته در ساعت 21 برای برگشت این سفر از 28 اسفند94 تا 13 فرودین 95 درنظر گرفته شده است.
مدیرعامل کشتیرانی والفجر درباره حمل خودرو با کشتی نیز گفت: مسافران بندرلنگه به کیش می‌توانند در صورت تمایل برای حمل خودروی شخصی خود از کشتی‌های کشتیرانی والفجر استفاده کنند چرا که ایمن ترین شناور برای حمل خودرو شناورهای این کشتیرانی است.
وی افزود: همچنین برای رشد فرهنگ گردشگری و سفرهای دریایی، قیمت بلیط شناورها برای سفرهای دریایی داخلی در ایام نوروز افزایش نمی یابد اما برای سفرهای خارجی هفت درصد افزایش یافت. 
اسلامی با بیان اینکه در کنار تمام این سفرها، تورهای دریایی ومحلی در منطقه ماهشهر، خرمشهر و آبادان در ایام نوروز دایر است تصریح کرد: مسافران نوروزی می توانند از طریق مراجعه به وب سایت کشتیرانی والفجر از امکان پیش فروش بلیط ها بهرمند شوند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار