۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

فعالیت‌های بندری عسلویه 20 درصد افزایش یافت

رئیس اداره بنادر و دریانوردی عسلویه گفت: فعالیت‌های عملیاتی اداره بنادر و دریانوردی عسلویه در 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۰۹۵۴
فعالیت‌های بندری عسلویه 20 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، تیران جاسم‌زاده با اشاره به افزایش 20 درصدی فعالیت‌های عملیاتی اداره بنادر و دریانوردی عسلویه در 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته گفت: با وجود زیرساخت‌ها و تاسیسات بندری و دریایی در منطقه و موقعیت خاص و استراتژیک بنادر عسلویه آمادگی همکاری با شرکت‌های خارجی برای افزایش حجم سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در زمینه مبادلات و ترانزیت کالا را داراست.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی عسلویه با تاکید بر اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه خلیج فارس برای سرمایه‌گذاران دریا و دریانوردی است بیان کرد: از این پس از تمامی ظرفیت‌های موجود در بندر عسلویه در زمینه رشد، رونق و شکوفایی اقتصادی کشور برای افزایش سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی به شکل حداکثری استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد انگیزه در زمینه سرمایه گذاری در این منطقه بصورت شفاف و به‌دور از هرگونه خاصه خواری در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار داده خواهد شد گفت: آب‌راهه خلیج فارس امن‌ترین کریدور حمل و نقل دریایی است.

برچسب ها: عسلویه
ارسال نظرات
آخرین اخبار