۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

حکشتی رکورد 12 روزه خود در رشد را شکست

امروز چهارشنبه و در آخرین روز معاملاتی بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که "حکشتی" بهترین عملکرد خود را در آخرین ماه سال را به ثبت رساند .
نویسنده: امیر فلاح
کد خبر: ۶۰۷۳۵
حکشتی رکورد 12 روزه خود در رشد را شکستبه گزارش خبرنگار مانا ، در حالی امروز معامله گران تا میانه بازار با حجم کمی در حال داد و ستد در این شرکت بزرگ بودند که کل حجم معاملات این شرکت تا ساعت 11 حدود یک میلیون سهم بود اما به یکباره در پایان بازار و در پی ریزش کلی بازار سرمایه که از ابتدای اسفند به فاز اصلاحی وارد شده و بر همین اساس سهام داران حقیقی در حکم فروشندگان بزرگ ظاهر می شوند روند این سهم نیز متحول شد و هم در حجم و هم در ارزش و قیمت افزایش چشمگیری رخ داد.
اما تعادل نسبی که در چند ماه اخیر در این سهم جاری است باعث شد تا همتراز با عرضه های حقیقی ها، سهامداران حقوقی این شرکت در موقعیت خرید قرار گیرند تا تعادل نماد را به سمت رشد متمایل کنند .
در مجموع امروز نماد "حکشتی" با 247 ریال افزایش نسبت به روز گذشته و در حالی که رشد 4.15 درصدی را نصیب سهامداران خود کرد در قیمت 6200 ریالی بسته شد تا رکورد 12 روز اخیر خود را بشکند .
همچنین در جریان معاملات امروز تعداد 9.5 میلیون برگه سهم در غالب 879 نوبت معاملاتی به ارزش 57.4 میلیارد ریال میان معامله گران داد و ستد شد .
بر همین اساس و در حالی که تمامی نماد های گروه حمل و نقل به جز شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ناحیه منفی و کاهش قیمت در حال معامله بودند ارزش روز بازار این نماد به 98 میلیارد و 620 میلیون ریال بالغ شد .
امروز در حالی که کلیت بازار در شرایط پر نوسانی به سر می برد، کشتیرانی جمهوری اسلامی به عنوان چهارمین شرکت موثر در مثبت ماندن شاخص کل تاثیری 23.9 واحدی بر شاخص کل گذاشت تا بازار سرمایه در مجموع با رشد 49 واحدی به کار خود پایان دهد .
هرچند نوسان جز ذات بازارهای سرمایه ای قلمداد می شود و این روزها پس از دوماه رشد طوفانی، بورس تهران به فاز نوسان گیری و استراحت وارد شده اما تعادل "حکشتی" در این روزها نیز بیش از پیش به ارزنده بودن این سهم صحه می گذارد.
برچسب ها: بورس حکشتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار