۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

تثبیت قیمت "حکشتی" در دوران تعادل بازار سرمایه

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با نماد "حکشتی" امروز در مدار مثبت قرار گرفت و در نقطه تعادلی سهم به کار خود در این روز کاری پایان داد .
نویسنده: امیر فلاح
کد خبر: ۶۰۶۹۳
تثبیت قیمت "حکشتی" در دوران تعادل بازار سرمایه
به گزارش خبرنگار مانا، در حالی امروز سهام این شرکت توسط معامله گران مورد دادو ستد قرار گرفت که خبرهایی همچون انعقاد قرار داد با کشتیرانی PIL  سنگاپور و حرکت دوباره در آبهای اروپا و پهلوگیری کشتی های این شرکت در بنادر اروپایی در پسا تحریم ، اتفاقات مثبتی است که پیرامون این سهم در حال شکل گیری است .
بر همین اساس "حکشتی" که این روزها در دامنه تعادلی در حال نوسان است و به نظر می رسد در محدود قیمت 586 تومان در حال تثبیت قیمت است امروز با 37 ریال افزایش نسبت به روز گذشته و رشد 0.6 درصدی در قیمت 5970 ریال به کار خود پایان داد .
بر همین اساس امروز 5.1 میلیون سهم در قالب 607 نوبت معاملاتی به ارزش 30.39 میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت همچنین ارزش روز بازار "حکشتی" نیز به 97 میلیارد و 587 میلیون ریال بالغ شد .
در این روز که تاثیر این سهم بر روی شاخص کل 7.5 واحد در محدود مثبت بود سهم حقوقی ها از خرید، 4.1 میلیون سهم معادل 81.2 درصد و درمقابل سهامداران حقیقی ها با فروش 4.7 میلیون سهم معادل 93.7 درصد در مقام تاثیرگذاران معاملات امروز حکشتی قرار گرفتند .
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
آخرین اخبار