۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

نرخ خدمات گردشگری کیش در ایام نوروز افزایش ندارد

با هدف افزایش جذب گردشگر به جزیره کیش، نوروز 95 نرخ هتلها و واحدهای خدمات تفریحی کیش بدون افزایش و ثابت باقی خواهد ماند.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۰۳۲۸
نرخ خدمات گردشگری کیش در ایام نوروز افزایش ندارد
رئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و برگزاری جلسات مکرر با مالکان هتل های جزیره از آنها خواسته شده تا در ایام نوروز افزایش نرخ واحدهای اقامتی را در جزیره نداشته باشیم.                                          
مسیح الله صفا، افزود: رعایت عدم افزایش نرخ هتل های جزیره در ایام نوروز باعث خواهد شد تا بتوانیم مسافران را در طول سال جذب کنیم.
وی خاطرنشان ساخت : علاوه بر هتل های جزیره همچنین نرخ سایر واحدهای خدماتی و پذیرایی و تفریحی فعال در کیش نیز در ایام نوروز افزایش نخواهد یافت.                                                                                                                             
وی تصریح کرد: به این ترتیب ورود حجم انبوه گردشگران به جزیره کیش به دلیل مناسب بودن نرخ سفر، فقط به ایام نوروز محدود نخواهد شد و گردشگران تمایل خواهند داشت تا همواره در طول سال در موقعیت های مختلف به جزیره مرجانی کیش سفر کنند.                           
به گفته این کارشناس گردشگری جزیره کیش، متعادل نگه داشتن قیمت خدمات گردشگری در جزیره در افزایش جذب گردشگران به کیش بسیار موثر خواهد بود.                                                                                                             
وی در ادامه گفت: از سوی دیگر علاوه بر ثابت ماندن نرخ هتل های جزیره، نرخ بلیت هواپیمایی کیش ایر نیز با وجود افزایش قیمت نرخ بلیت سایر شرکت های هواپیمایی به درخواست سازمان منطقه آزاد کیش،ثابت مانده است.                                  
این فعال بخش خصوصی همچنین تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش همواره بر نرخ تمام واحدهای مرتبط با گردشگری اعم از اقامتی، پذیرایی و تفریحی نظارت کامل دارد تا تخلفی از سوی واحدی صورت نگیرد.                                                           
وی یادآور شد: البته گردشگران باید بدانند که اگر در قالب تور به کیش سفر کنند، هزینه سفر برای آنها بسیار کمتر خواهد شد.
رئیس جامعه هتلدارن کیش در ادامه گفته های خود خاطرنشان ساخت: سازمان منطقه آزاد کیش به همراه فعالان بخش خصوصی در امر گردشگری کیش، برنامه های ویژه ای را برای استقبال از گردشگران ورودی به جزیره کیش تدارک دیده اند.                                                         
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است افزایش نرخ واحدهای گردشگری در جزیره کیش در ایام نوروز وجود نداشته باشد، لذا انتظار می رود روند ورود گردشگران به جزیره کیش در مقایسه با سالهای گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار باشد.                           
صفا اذعان داشت: یکی از برنامه های کلان سازمان منطقه آزاد کیش برای جذب هر چه بیشتر گردشگران به این جزیره برپایی نمایشگاه های مختلف تخصصی در کیش است.                                                                                                                          
وی افزود: علاوه بر این برگزاری اردوهای ورزشی تیم های مختلف ورزشی ملی در جزیره نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری بازی های مهم و بین المللی ورزشی و حتی برگزاری مسابقات باشگاهی ورزشی نظیر پرسپولس و استقلال درجزیره کیش باعث می شود تعداد زیادی گردشگری وارد جریره شوند.                                                     
این کارشناس گردشگری کیش بیان کرد: بنابراین تلاش سازمان منطقه آزاد کیش به منظور تحقق این اهداف در راستای جذب گردشگر همچنان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار