۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

پای گردشگران روسیه به کیش باز می شود

کیش با دارا بودن جاذبه های طبیعی منحصر به فرد و امکانات مناسب گردشگری دریایی به زودی به یکی از مقاصد اصلی گردشگران کشور روسیه تبدیل خواهد شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۰۳۲۴
پای گردشگران روسیه به کیش باز می شود
رئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگو با خبرنگار مانا تصریح کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با مقامات روسیه، پیش بینی می شود به زودی شاهد ورود گردشگران این کشوربه ایران و به دنبال آن رونق گردشگری کشور باشیم.                    
مسیح الله صفا با اشاره به تیره شدن روابط سیاسی دو کشور ترکیه و روسیه اذعان داشت: ما باید در جذب گردشگران روسیه به ایران این فرصت پیش آمده را مغتنم بشماریم و نهایت تلاش خود را در جذب هر چه بیشتر آنها به کار بندیم.                                          
وی تصریح کرد: به این ترتیب می توانیم بخش زیادی از گردشگران روسیه که پیش از این به ترکیه سفر می کردند را به ایران جذب کنیم.               
این کارشناس گردشگری کیش خاطر نشان ساخت: در این میان جزیره کیش از قابلیت های بسیاری برای جذب این گردشگران برخوردار است.      
به گفته وی، مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در حال انجام رایزنی برای راه اندازی خط پروازی مستقیم از مسکو به کیش هستند.             
صفا اذعان داشت: با راه اندازی این خط پروازی مستقیم می توانیم با جذب گردشگران روسی شاهد تحولی بزرگ در گردشگری دریایی خلیج فارس باشیم.
رئیس جامعه هتلداران کیش همچنین در ادامه گفته های خود اظهار کرد: جزیره مرجانی کیش با دارا بودن جاذبه های طبیعی منحصر به فرد و امکانات مناسب گردشگری دریایی به زودی به یکی از مقاصد اصلی گردشگران کشور روسیه تبدیل خواهد شد.                                       
این کارشناس گردشگری در جزیره کیش در ادامه بیانات خود با اشاره به راه اندازی خط پروازی مستقیم از عراق به کیش و نیز از ترکیه به کیش، تصریح کرد: روسیه می تواند به عنوان سومین کشوری که به کیش پرواز مستقیم دارد، معرفی شود.                                                  
وی این اقدامات را گام موثری در راستای شکوفایی هر چه بیشتر گردشگری جزیره کیش عنوان کرد و گفت: رونق گردشگری خارجی در جزیره در کنار رونق گردشگری داخلی، فضای توریستی منحصر به فردی را در آبهای جنوبی کشور به وجود خواهد آورد.                                 
به گفته صفا، انواع امکانات مناسب برای پذیرایی از گردشگران خارجی متناسب با استانداردهای روز دنیا فراهم است.
این کارشناس گردشگری جزیره کیش بیان کرد: بسیاری از هتلهای پنج ستاره کیش از قابلیت های بسیاری برای جذب گردشگران خارجی در طول سال برخوردار هستند.                                                                                                           
وی در ادامه سخنان خود، همچنین به کیفیت بالای ارائه خدمات گردشگری ، تفریحی و پذیرایی در کلوپ های دریایی و رستوران های جزیره کیش اشاره کرد و گفت: به طور قطع این خدمات مورد توجه گردشگران خارجی قرار خواهد گرفت.                                               
رئیس جامعه هتلداران کیش بیان کرد: افزایش ورودگردشگران خارجی به جزیره کیش زمینه ساز رونق گردشگری کشور نیز خواهد شد.
وی با اشاره به تبلیغات منفی علیه ایران اذعان داشت: انتظار می رود پس از برجام شاهد تحولی بزرگ در ورود گردشگران خارجی به کیش باشیم.
به گفته صفا، گردشگران خارجی با ورود ارز به جزیره سود چند برابری را عاید واحدهای گردشگری اعم از خدماتی، اقامتی، پذیرایی و تفریحی خواهند کرد.
این کارشناس گردشگری جزیره کیش، یادآور شد: حضور جزیره کیش در نمایشگاه بین المللی گردشگری می تواند نقش بسیار موثری در ورود هر چه بیشتر گردشگران به جزیره کیش ایفا کند که این امر هم اکنون در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار