۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

آغاز فعالیت دبیرکل جدید IMO

کیتاک لیم دبیرکل جدید سازمان جهانی دریانوردی در آغاز فعالیت اش از ابتدای سال 2016 از برنامه های خود سخن گفت.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۵۹۵۹۷
آغاز فعالیت دبیرکل جدید IMO
به گزارش گروه بین الملل مانا، پس از تقدیر ازکوجی سکیمیزو به عنوان دبیرکل پیشین سازمان جهانی دریانوردی،" کیتاک لیم" در جایگاه دبیرکلی این سازمان قرار گرفت.
"لیم"سازمان جهانی دریانوردی را در نوک پیکان بسیاری از موضوعات مختلف  دریایی خواند و این سازمان را مسئول حمل و نقل ایمن با امنیت بالا دانست.
وی راه نیل به این هدف را تقویت همکاری ها میان کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه و روابط میان دولت ها و صنایع عنوان کرد.
دبیرکل سازمان جهانی دریانوردی اظهار داشت: سعی در تقویت روابط میان صنایع دریایی و عموم مردم دارم که در این میان IMO نقش یک کانال ارتباطی میان تمامی جامعه دریایی را ایفا می کند.
وی ارتباط میان صنایع دریایی و عموم مردم و جامعه جهانی دریایی را یک "سفر دریایی جمعی" تلقی کرد.
در حال حاضر اجرای کنوانسیون ها و قوانین بین المللی، بهبود ظرفیت ها و توانایی ها در کشورهای در حال توسعه به ویژه در جزایر کوچک واقع در کشورهای در حال توسعه، ارتقای جایگاه بین المللی IMO ، تقویت نقش اعضای IMO و بهبود عملکرد دبیرخانه سازمان جهانی دریانوردی از جمله برنامه های دبیر کل جدید آیمو خواهد بود.
کیتاک لیم قول انجام حرفه ای برنامه ها برای رسیدن به اهداف بیان شده را داد و بر هدف همیشگی IMO مبنی بر همکاری مستمر میان اعضای IMO تأکید کرد.
برچسب ها: کیتاک لیم
ارسال نظرات
آخرین اخبار